مادورو از سکوت رسانه‌ها در قبال جنایات علیه فلسطین انتقاد کرد

رئیس جمهور ونزوئلا در دیدار با سفیر فلسطین در این کشور اعلام کرد: رسانه‌های بزرگ همدست جنایاتی هستند که علیه مردم فلسطین اتفاق می‌افتد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرنسا لاتینا، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در دیدار با سفیر فلسطین در این کشور اعلام کرد: رسانه‌های بزرگ همدست جنایاتی هستند که علیه مردم فلسطین اتفاق می‌افتد.

رئیس جمهور ونزوئلا در یک مراسم تشریفاتی با حضور لیندا علی، سفیر فلسطین در ونزوئلا بر همبستگی کشورش با فلسطین تاکید کرد.

مادورو در این دیدار گفت: در قبال فلسطین سخت‌ترین جنایات رخ می‌دهد، اما رسانه‌های حامی امپریالیسم در برابر آن سکوت می‌کنند.

مادورو در این مراسم که برای اهدای چند نشان عالی ملی به سفیر فلسطین برگزار شد، افزود: «در حال به جا آوردن مراسمی به حق برای شخصی هستیم که از تاریخ ۵ ماه مارس ۲۰۱۲ آمد تا سفیری فوق العاده برای مبارزات ملت فلسطین باشد».

رئیس جمهور ونزوئلا بر حمایت دولتش از فلسطین تاکید کرد و گفت: «فلسطین می‌تواند در هر شرایطی که با آن مواجه می‌شود، به حمایت بی قید و شرط جمهوری بولیواری ونزوئلا اعتماد کند».

مادورو در ادامه با انتقاد از جنایات علیه ملت فلسطین گفت: «تا چه وقت جامعه غیرصادق (منافق) بین المللی در قبال جنایات علیه فلسطین سکوت خواهد کرد؟»

سفیر فلسطین هم در این دیدار گفت: «من به کشور سیمون بولیوار آزادی بخش، به کشور چاوز و رئیس جمهوری مادورو قدم گذاشتم و از روزی که رسیدم با تمام وجود در تمام مبارزات انقلاب بولیواری بوده ام».

او در ادامه افزود: «هر کجا باشم، در خدمت فلسطین و ونزوئلا خواهم بود».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار