رسیدگی به بیش از ۲۰۰ پرونده ماده ۱۰۰ در شورای معماری کرمانشاه

قائم مقام شهردار کرمانشاه گفت: شورای معماری چندماهی است در شهرداری کرمانشاه راه‌اندازی شد و بازوی کمکی و مشاور کمیسیون ماده 100 محسوب می شود.

ماده ۱۰۰  به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یحیی عیدی بیرانوند قائم مقام شهردار کرمانشاه گفت: شورای معماری چندماهی است در شهرداری کرمانشاه راه‌اندازی شد و بازوی کمکی و مشاور کمیسیون ماده 100 محسوب می شود.

او با اشاره به بروز تخلفات در برخی ساخت و ساز‌های صورت گرفته در سطح شهر، گفت: در برخی ساخت و ساز‌های سطح شهر متاسفانه اصول و ضوابط شهرسازی رعایت نمی‌شود و همین امر موجب ارجاع پرونده‌های این تخلفات به کمیسیون ماده ۱۰۰ شده و با توجه به حجم بالای تخلفات معمولا پرونده‌ها تلنبار می‌شود.

قائم مقام شهردار کرمانشاه با بیان اینکه این شورا تداخلی با کمیسیون ماده ۱۰۰ ندارد، گفت: این شورا تنها مشاور فنی مجموعه شهرداری و رفع ابهام کننده مسائل شهرداری در بحث تخلفات ساخت ساز است هر پرونده‌ای که نیاز به رای ماده ۱۰۰ داشته باشد به این کمیسیون ارجاع میشود، اما تلاش ما این است که با وجود این شوار رایی از کمیسیون ماده ۱۰۰ بیرون بیاید که به رفع مشکلات پرونده‌ها کمک کرده و مانع از بلوکه شدن پرونده‌ها شود.

عیدی بیان کرد: این شورا ۱۰ عضو ثابت و چهار عضو متغیر دارد، برخی از اعضای ثابت این شورا عبارتند از شهردار کرمانشاه، قائم مقام شهردار و معاون حوزه اقتصادی و معاون فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه و اعضای متغیر نیز که بر حسب نیاز به جلسه شورا دعوت میشوند عبارتند از دبیر کمسیون ماده ۱۰۰، شهردار منطقه، مدیر فنی منطقه و مسئول ماده ۱۰۰ منطقه.

به گفته قائم مقام شهردار کرمانشاه با گذشت چند ماه از فعالیت این شورا به بیش از ۲۰۰ پرونده رسیدگی شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار