معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

کمیسیون پزشکی بنیاد ایلام برگزار می‌شود

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از برگزاری آخرین کمیسیون پزشکی بنیاد ایلام در سال ۹۸ در روز پنجشنبه ۱۰ بهمن خبر داد.

کمیسیون پزشکی بنیاد ایلام برگزار می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جمال اسدی معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از برگزاری آخرین کمیسیون پزشکی بنیاد ایلام در سال ۹۸ در ساختمان اداری بنیاد ستاد استان خبر داد.

اسدی با اعلام اینکه این کمیسیون در دو نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه ۱۰ بهمن برگزار خواهد شد، افزود: در این کمیسیون تعداد ۲۱۰ پرونده شامل متقاضیان تعیین درصد جانبازی، برقراری حق پرستاری و جانبازانی که به درصد خود اعتراض دارند مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

او با اشاره به وجود درخواست‌های شماری از جانبازان جهت افزایش درصد جانبازی، اظهار کرد: تعداد بسیاری از جانبازان با توجه به شرایط کنونی خود، تقاضای افزایش درصد ارائه کرده اند، ولی بر اساس دستورالعمل برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد، فقط پرونده آن دسته از جانبازانی که حداقل سه سال از تاریخ آخرین کمیسیون آن‌ها گذشته باشد، قابلیت طرح در کمیسیون را دارد.

اسدی معاون درمان بنیاد ایلام با اشاره به حضور تیم پزشکی اعزامی از تهران، ادامه داد: این تیم پزشکی متشکل از ۱۰ نفر از پزشکان متخصص است که جهت برگزاری کمیسیون به ایلام سفر کرده اند.

او همچنین یاداورشد: در این کمیسیون تعداد ۱۰۰ پرونده ماده ۲۶ که مربوط به والدین و همسران معظم شهداست نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع : ایثار

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خالد
۲۰:۴۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام آیا جواب کمیسیون و اعلام درصد برای جانباز چقدر طول میکشد