حمله به خانه نایب رئیس سرخپوشان

گروهی ناشناس با موادی آتش زا به خانه رئیس باشگاه منچستریونایتد انگلیس حمله کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گروهی از افرادی که کلاه بر سر کشیده بودند، به خانه «اد وودوارد» معاون مدیر اجرایی باشگاه منچستر یونایتد حمله کرده و ظاهراً شعله‌های قرمز رنگی (فشفشه) را از روی در به داخل خانه او پرتاب کردند.

پلیس منطقه چشایر با انتشار اطلاعیه ای با اعلام این که در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده گفت: پلیس مشغول بررسی این موضوع است.

ویدئویی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد که این گروه در خارج از خانه «وودوارد» در چشایر جمع شده و شعار تهدید آمیز علیه او سر می‌دهند.

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که نه وودوارد ۴۸ ساله و نه خانواده او در خانه حضور نداشتند.

شکست خانگی برابر آرسنال و برنلی فشار بیشتری را بر مقامات یونایتد وارد کرده است. این تیم  در لیگ برتر با ۳۳ امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین پنجم است و از نظر هواداران، وودوارد مقصر اصلی ناکامی اخیر این باشگاه بوده است.

منچستریونایتد در بیانیه‌ای که توسط رسانه‌های مختلف انگلیس منتشر شده اظهار داشت: "باشگاه فوتبال منچستر یونایتد امشب از واقعه‌ای در خارج از منزل یکی از کارمندان مان آگاه شده است.

"ما می‌دانیم که دنیای فوتبال پشت سر ما متحد خواهد شد، در حالی که ما با پلیس منچستر بزرگ همکاری می‌کنیم تا عاملان این حمله را شناسایی کنیم. "

هر کسی که مجرم شناخته شود، یا مشخص شود که در این موضوع متخلف بوده باشد، تا پایان عمر توسط این باشگاه از حضور در ورزشگاه محروم خواهد بود و ممکن است با پیگرد قضایی روبرو شود. ابراز عقیده هواداران یک چیز است، آسیب‌های جنایی و قصد به خطر انداختن زندگی دیگران چیز دیگری. به همین دلیل هیچ بهانه‌ای وجود ندارد. "


بیشتر بخوانید:

امباپه: لیورپول در این فصل عملکرد شگفت انگیزی داشته است/ تمرکزم روی پاری سن ژرمن است

صعود تاتنهام و نیوکاسل به دور بعد جام حذفی انگلیس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار