وکیل فعلی ترامپ در سال ۲۰۱۶ او را فاسد خوانده بود

بنا به گزارش سی‌ان‌ان، یکی از اعضای تیم حقوقی فعلی رئیس‌جمهور آمریکا در جلسه استیضاح، در جریان انتخابات سال ۲۰۱۶ او را فردی فاسد دانسته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سی سی ان، الن درشویتس، حقوقدان آمریکایی و یکی از اعضای تیم دفاعی دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور در جلسه محاکمه استیضاح، در سال ۲۰۱۶ از او به عنوان فردی فاسد یاد کرده بود.

الن درشویتس در سال ۲۰۱۶ ترامپ را فردی فاسدتر از هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات او در انتخابات ریاست جمهوری، دانست که در صورت رئیس جمهور شدن به فسادش ادامه خواهد داد.

او اظهاراتش را در سال ۲۰۱۶ در جریان یک مصاحبه رادیویی مطرح کرد. درشویتس  در آن زمان از هیلاری کلینتون حمایت می‌کرد. این عضو تیم حقوقی فعلی ترامپ در آن زمان با اشاره به ماجرای دانشگاه ترامپ گفت: هیچ نامزد انتخاباتی کامل نیست، اما باید بین بد و بدتر انتخاب کنیم.

این در حالیست که این حقوقدان آمریکایی روز دوشنبه در صحن سنا در دفاع از ترامپ به صحبت پرداخت.

موسسه موسوم به دانشگاه ترامپ که فاقد مجوز است از دانشجویان بسیاری برای گذارندان دوره‌ها و سمینار‌های آموزشی پول دریافت می‌کرد. بسیاری از دانشجویان بار‌ها علیه دانشگاه ترامپ اقامه دعوی کردند و خواستار دریافت غرامت شدند.

در نهایت دادستان عمومی نیویورک اعلام کرد ترامپ سه دعوی حقوقی علیه دانشگاه خود را با پرداخت ۲۵ میلیون دلار حل و فصل کرده است. گروهی از دانشجویان که ۳۵ هزار دلار برای فراگیری اسرار خرید و فروش املاک پرداخت کرده بودند، از ترامپ به دلیل کلاهبرداری شکایت کرده بودند. دادستان وقت نیویورک گفت دانشگاه سرتا پا کلاهبردارنه ترامپ با وعده‌های کذب افراد درمانده را شکار می‌کرد.

با این حال درشویتس در واکنش به درخواست سی ان ان در خصوص اظهارات سال ۲۰۱۶ خود علیه ترامپ گفت: من برای کلینتون مبارزه انتخاباتی می‌کردم. حرف‌های من در آن زمان براساس گزارش‌های رسانه‌ای بود. آن زمان من ترامپ را نمی‌شناختم. بلکه کلینتون را می‌شناختم.

این اظهارات در حالی مطرح شد که او در انتخابات سال ۲۰۱۶ از منتقدان جدی ترامپ بود. ان بی سی نیوز روز یکشنبه گزارش داد که این حقوقدان در سال ۲۰۱۶ از ترامپ به عنوان یک نامزد غیر قابل پیش بینی و بی ثبات کننده که آشکارا پذیرای نظریه‌های توطئه افراط گریان است، یاد کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار