مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: بیش از ۴۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی از سمت مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال شد.

دست یاری یزدی‌ها برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلو چستانحجت الاسلام حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردمی در مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه این استان برای یاری رساندن به سیل زدگان سیستان و بلوچستان، گفت: تاکنون ۴۱۱ میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نوع دوست یزد، در ۲۰ مرکز افق استان یزد جمع آوری و به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

او افزود: مراکز افق مخفف طرح اجتماعی، فرهنگی و قرآنی است و با توجه به اینکه رویکرد اصلی این مراکز در حوزه اجتماعی؛ ایجاد نشاط اجتماعی، کمک به بازگشایی گره زندگی نیازمندان و یاری رساندن به هموطنان در حوادث است، کمک‌های مردمی جمع آوری شده در این مراکز و نیز عواید برخی موقوفات به مناطق سیل زده ارسال شد.

حجت الاسلام زارع زاده با بیان اینکه در سیل نوروز لرستان نیز پایگاه‌های جمع کمک به سیل زدگان در امامزادگان استان یزد برپا شد، تصریح کرد: برپایی موکب امامزاده جعفر (ع) برای پذیرایی از مردم لرستان، ارسال ۴۲۰ تخته پتو  و نیز تهیه هزار و ۱۰۰ لباس و  ۱۰۵ چکمه  از محل دو موقوفه یزد، تهیه اقلام خوراکی به مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و ... از جمله کمک‌های نقدی و غیر نقدی ارسالی از سوی اداره کل اوقاف  استان یزد به مناطق سیل زده است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار