مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تاکید کرد؛

پوشش گسترده رسانه ای حضور با شکوه مردم در انتخابات مجلس و جشنهای دهه فجر انقلاب اسلامی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی بر پوشش گسترده رسانه ای حضور با شکوه مردم در انتخابات مجلس و جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مسعود مجرد مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی امروز  در گفتگو با خبرنگاران رسانه های خبری با اشاره به شیطنت های ناتمام دشمنان و تقویت فضای ناامیدی و یاس در جامعه، بر پوشش گسترده رسانه ای از حضور با شکوه مردم در   انتخابات  مجلس و جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد.

او همچنین به اشاره به اینکه آرایش رسانه ای دشمن به مراتب بیشتر از آرایش نظامی است خواستار همدلی و فعالیت بیشتر اصحاب رسانه برای فروکش کردن  فضای یاس و نامیدی در جامعه اسلامی شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی اظهار کرد: این مرکز رسانه ای  با بسیج تمام تجهیزات و امکانات خود  علاوه بر پوشش رسانه ای گسترده این رخداد ملی در زمینه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از  ۶ هزار و ۲۲۰  دقیقه در بخش سیما و افزون بر ۷  هزار و ۹۳۰ دقیقه در بخش صدا برنامه انتخاباتی، توسط رسانه ملی در سطح استان پخش و اجرا می شود.

او همچنین از تهیه و تولید ۱۸۰ میان برنامه انتخاباتی کوتاه مدت، با عنوان "من انتخاب می‌کنم" خبر داد و افزود: این برنامه ها با زمان سه دقیقه‌ای است که تا دوم اسفند ماه روز رای گیری در میان برنامه‌ها پخش می‌شود.

مجرد به بهره برداری از  ۲۶۵ پروژه رادیویی و تلویزیونی در ایام الله دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۳۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی از اجرای ۵۸ طرح نظرسنجی انتخاباتی و رسانه ای و همچنین تولید سریال ۲۶ قسمتی "دخترم نرگس" با رویکرد مسائل پلیسی و موضوعات تاریخی استان، سریال "قرارسیز" با رویکرد حمایت از تولید و سریال "خام خیال" در قالب طنز توسط رسانه ملی در استان آذربایجان غربی خبر داد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.