به مناسبت ایام مبارک دهه فجر؛

دام‌های شهرستان شهربابک ویزیت رایگان می شود

رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، دامداران شهرستان شهربابک از خدمات رایگان بهره مند می‌شوند.

دام‌های شهرستان شهربابک ویزیت رایگان می شودمجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: یکی از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی حمایت از محرومین و گسترش خدمات رسانی به مناطق محروم است لذا به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، دامداران شهرستان شهربابک از خدمات رایگان بهره مند می‌شوند.

او افزود: علاوه بر ویزیت رایگان دام‌ها توسط کارشناسان این شبکه طی روز‌های ۱۵ و ۱۷ بهمن، واکسیناسیون رایگان دام‌های منطقه علیه بیماری‌های مختلف دامی از جمله تب برفکی، آبله گوسفندی و نیوکاسل طیور بومی انجام می‌گیرد و همچنین سم پاشی رایگان جایگاه و دام‌های مناطق مسینان نیز به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان صورت می‌گیرد.

اسدی تصریح کرد: با رعایت اصل پیشگیری مقدم بر درمان دامداران با اکیپ‌های دامپزشکی همکاری کرده و دام‌های خود را علیه بیماری‌های مختلف دامی واکسینه کنند.

او در ادامه با اشاره به اینکه دامپزشکی یکی از مهمترین تشکیلات حرفه‌ای است که با ارائه خدمات اجرایی و نظارتی و فنی نقش مهمی در تضمین سلامت غذایی جامعه ایفا می‌کند.

اسدی عنوان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بازدید از کارخانجات خوراک دام، مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، کارخانه شیر، رستوران‌ها و کبابی‌ها، داروخانه و مراکز درمانی و مایه کوبی دامپزشکی تشدید می‌یابد.

او در پایان گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی با موضوع بیماری‌های مشترک در گروه‌های هدف روستا‌های خبر و بنه یکه از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار