پرداخت ۴۸ میلیارد ریالی تسهیلات کم بهره به روستاییان زلان

فرماندارجوانرود گفت: امسال ۹۶ واحد تخریبی نوع یک و دو بازسازی و ۱۰۳ واحددیگر نیز بهسازی و ۴۸ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره و ۲ میلیارد تومان بلاعوض به روستا زلان پرداخت شده است.

مناطق زلزله زده  به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرماندارجوانرود به اقدامات انجام گرفته در جریان زلزله آبان ماه ۹۶ در روستای زلان اشاره کرد و گفت: امسال ۹۶ واحد تخریبی نوع یک و دو بازسازی و ۱۰۳ واحددیگر نیز بهسازی و ۴۸ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره و ۲ میلیارد تومان بلاعوض به این روستا پرداخت شده است.

رستگاریوسفی به احداث سالن ورزشی این روستا اشاره کرد و افزود: سالن ورزشی دهستان زلان با ۶۰ درصد پیشرفت در حال اجراست.

او به اقدامات انجام گرفته در حوزه‌های مختلف دهستان زلان اشاره کردو اظهارداشت: حل مشکلات آب شرب، دو هزارو ۳۰۰ متر لوله گذاری شبکه فاضلاب با مشارکت مردم، پایداری و بهینه سازی شبکه برق، ارتقای انترنت از ۳G به ۴G و... بخش دیگری از اقدامات انجام گرفته در دهستان زلان است.

فرماندار جوانرود با اشاره به اینکه کارگازرسانی دهستان زلان به اتمام رسیده است یاد آورشد: تعداد چند خانواره جا مانده نیز در پیمان دیگری گاز رسانی خواهند شد.

او گفت: ساختمان پانسیون پزشکان، ایجاد مرکز امداد و نجات هلال احمر، ساختمان مدیریت بحران روستا، مدارس فرسوده، زمین فوتبال و بهینه سازی شبکه داخل روستا از دیگر مواردی بود که در دستور کار این جلسه قرارگرفت.

 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار