مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: ۲۰ زائر و گردشگر، در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شدند.

تشرف ۲۰ زائر و گردشگر به دین مبین اسلام در حرم  مطهر رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدجواد هاشمی‌نژاد مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: در طول یک سال گذشته تعدادی از گردشگران و زائرانی که به حرم منور رضوی مشرف شده‌اند پس از تحقیق و تدبر به دین مبین اسلام مشرف شده اند.

او تصریح کرد: پارسال ۲۰ نفر از این زائران و گردشگران در حرم منور رضوی به دین اسلام مشرف شده‌اند و ویژه برنامه‌هایی نیز از سوی آستان قدس رضوی و اداره زائران غیرایرانی به این مناسبت برای آن‌ها تدارک دیده شده است.
 
مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: ۱۳ مرد و ۷ زن از کشور‌های سوئد، تایلند، کانادا، افغانستان، هندوستان، روسیه، ژاپن، ایران، رومانی، فرانسه، پرتغال، چین در زمره این زائران و گردشگران بوده‌اند که به ایران سفر کرده بودند و سپس در حرم رضوی مسلمان شده‌اند.

هاشمی‌نژاد افزود: جامعیت دین مبین اسلام از جمله دلایل مهمی بوده که این افراد براساس آن متقاعد شده‌اند تا به دین مبین اسلام مشرف شوند و از سوی دیگر کارشناسان مستقر در بارگاه منور رضوی سوالات و شبهات این گروه را پاسخ داده‌اند.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.