گزارش/

باک‌هایی که با هوا پر می‌شوند! / ۴۰ لیتر بنزین بزنید، ۳۵ لیتر تحویل بگیرید!

با وجود سهمیه‌بندی بنزین که یک قطره آن هم نباید هدر شود، اما برخی از جایگاه‌داران اقدام به کم‌فروشی می‌کنند.

///به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است موضوع  کم فروشی بنزین در جایگاه های سوخت سوژه برخی از رسانه ها شده  و همین موضوع نارضایتی عده ای را به دنبال داشته است. نارضایتی که پس از اصلاح قیمت بنزین و اهمیت ویژه سوخت در نظر مردم بیشتر هم می شود.

خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان هم این موضوع را بررسی کرد و با یک ظرف  مدرج آزمایشگاهی به پمپ بنزین های شهر تهران رفت تا صحت این موضوع را به تصویر بکشد که متاسفانه با کم فروشی عده ای جایگاه داران سوخت مواجه شد!

وجود هوا در بنزین را استاندارد تایید کرد!

پس از آن و به دنبال جویا شدن علت کم فروشی،  با مدیر تامین و توزیع شرکت پخش فرآورده‌های نفتی وقت مصاحبه‌ای گرفتیم که این مقام مسئول در واکنش به خبر کم فروشی بنزین رویکرد تکذیب و رد موضوع را در پیش گرفت. در حالی که نیره پیروز بخت مدیر کل استاندارد در واکنش به این خبر وجود هوا در بنزین را تأیید کرد و همین امر سبب داغ شدن موضوع هوا در بنزین شد.

 بعد از گذشت ۲ هفته و انتشار خبر کم فروشی بنزین، به سراغ مسئولان شرکت ملی  پخش فرآورده های نفتی رفتیم که باز هم موضوع کم فروشی بنزین را تکذیب کردند اما با این حال سازمان استاندارد، سازمان تعزیرات و همچنین بیژن زنگنه وزیر نفت موضوع کم  فروشی را رد نکردند و اعلام آمادگی کردند که با این جریان برخورد خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: چراغ خاموش برخی جایگاهداران برای کم فروشی بنزین / نهاد ناظر بر این کم فروشی چه می کند؟!


شرکت ملی پخش فرآورده های بنزین منکر وجود هوا در بنزین!

کرامت ویس کرمی مدیر توزیع و تامین شرکت پخش فرآورده های نفتی  در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بی توجهی به گزارش خبری پخش شده مبنی بر اینکه در جایگاه‌های عرضه سوخت کم فروشی انجام می‌شود و اینکه  ۴۰ لیتر بنزین می‌خرید و ۳۵ لیتر دریافت می‌کنید، گفت: لازم است گفت تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین، نفت و گاز در هر ماه به صورت روتین توسط اکیپ‌های فنی‌، نازل‌های عرضه سوخت مورد آزمون کمی و کیفی قرار می گیرند.

او بیان کرد: این کار ماهی یک بار در سراسر کشور چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی، انجام می‌گیرد. علاوه بر این ساختمان ملی استاندارد ایران توسط ادارات کل استاندارد استان‌ها هم به صورت روتین و برنامه ریزی شده کار کنترل کمی نازل‌های عرضه بنزین و نفت و گاز را در جایگاه انجام می‌دهند و بعد توسط خود شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی به صورت ویژه و با حساسیت تمام این کار انجام می‌گیرد.

مدیر توزیع و تامین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی  ادامه داد: اینکه مردم به جایگاه داران مبلغ  ۴۰ لیتر بنزین پول پرداخت کنند و ۳۵ لیتر بنزین دریافت کنند  یا اینکه نازل‌های عرضه سوخت هوا به مردم تحویل می‌دهند درست نیست.

باک‌هایی که با هوا پر می‌شوند! /۴۰ لیتر بنزین بزنید،۳۵ لیتر تحویل بگیرید!

ویس کرمی افزود: از نظر فنی امکان اینکه هوا وارد باک خودرو شود، وجود ندارد چرا که نازل‌های عرضه سوخت دارای الکترو پمپ‌های شناوری هستند که در کف مخزن زیرزمینی ذخیره بنزین یا گازوئیل در فاصله ۲۰ سانتی‌متری کف مخزن هستند. این الکتروپمپ ها به صورت دائم غرق در بنزین یا گازوئیل هستند و در واقع  از انتهای مخزن یا از داخل خود آن محتویات مخزن که هوا داخل فرآورده نیست بنزین را به سمت نازل که وارد باک خودرو می‌شود ارسال می‌کنند.

او بیان کرد: از نظر فنی امکان اینکه پمپ شناوری که متصل به نازل عرضه بنزین است، هوا وارد باک خودرو کند، وجود ندارد؛ کار کنترل کمی را با حساسیت ویژه به صورت مستمر در کل کشور انجام می‌دهیم و سازمان ملی استاندارد هم از نظر قانونی وظیفه دارد این کار را انجام دهد.

مدیر توزیع و تامین شرکت پخش فرآورده های نفتی ادامه داد: مردم به هر جایگاهی که مراجعه کردند و مورد مشکوکی از کم فروشی را دیدند از طریق شماره تلفن‌هایی که در همه جایگاه‌های عرضه سوخت نصب شده و با مناطق عملیاتی شرکت ملی پخش و تلفن پیامگیر ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند. در کمترین زمان ممکن همکاران مراجعه و در حضور خودشان می‌توانند آن نازل را مورد آزمون کمی قرار دهند.

ویس کرمی تشریح کرد: این اطمینان را به هموطنان می دهیم که بحث کنترل کمی و کیفی سوخت به صورت مستمر در مناطق شرکت ملی پخش فرآورد‌ه‌های نفتی به صورت شبانه روزی انجام می‌گیرد.

تایید وجود هوا در جایگاه های عرضه سوخت!/ تست ۱۶ هزار نازل جایگاه های سوخت تاکنون

محمودرضا طاهری مدیر کل استاندارد استان تهران در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کم فروشی بنزین در جایگاه های عرضه سوخت، گفت: اداره کل استاندارد استان تهران سالیانه به طور منظم هر نازل سوختی را که در جایگاه‌های سوخت استان قرار دارد، ۴ بار یعنی در هر فصل به همراه شرکت  ملی پخش فرآورده‌های نفتی کالیبره  و مورد آزمون قرار می‌دهد. این کالیبره به این شکل است که با ۳ پیمانه ۵ لیتری، ۱۰ لیتری و ۱۵ لیتری هر نازل  را با سوخت گیری مورد آزمون قرار می دهد.

او بیان کرد: یک برچسب روی نازل نصب می‌شود به شکلی که مشتری بتواند حتی از داخل ماشین آن برچسب را ببیند و در فصول مختلف رنگ‌های آن برچسب فرق می‌کند. یک طرف آن علامت استاندارد و یک طرف دیگر شرکت بازرسی است که این کار را انجام می‌دهد.

مدیر کل استاندارد استان تهران ادامه داد: اگر در سوختگیری با هر یک از این پیمانه‌ها انطباق وجود نداشته باشد، دو حالت بوجود می‌آید یا همان جا قابل تنظیم است که شرکت پخش آن را تنظیم می‌کند و نازل پلمپ می‌شود و بر روی آن برچسب زده می‌شود، یا قابل تنظیم نیست و نیاز به تعمیر دارد و باید تعمیر و دوباره مراجعه و مورد ارزیابی قرار گیرد، اگر صحت داشت مورد تأیید قرار می‌گیرد و برچسب صادر می‌شود.

طاهری افزود: از ابتدای سال بالغ بر ۱۶ هزار نازل تست شده و حدود ۴۰۰ مورد نقص مشاهده شده است؛ به محض اینکه نقص مشاهده شود نازل از مدار خارج خواهد شد تا تنظیمات انجام شود.

باک‌هایی که با هوا پر می‌شوند! /۴۰ لیتر بنزین بزنید،۳۵ لیتر تحویل بگیرید!

تشدید ارزیابی نازل های بنزین پس از سهمیه بندی بنزین

او ادامه داد: از زمانی که سهمیه‌بندی بنزین اتفاق افتاده است ما کنترل‌ها را بیشتر کردیم و دو سه بار با خبرگزاری‌های مختلف و همچنین همکاران محترم بازرسی، سرزده به چند جایگاهی که خودشان انتخاب کردند رفتیم و خوشبختانه مورد خاصی ندیدیم.

 مدیر کل استاندارد استان تهران افزود: از زمان سهمیه‌بندی حدود ۵ هزار و ۶۰۰ کنترل انجام شده است که بالغ بر ۱۲۰ مورد نقص دیده ایم. ممکن است در اینجا بگویید تعداد نقص‌ها به نسبت ۱۶ هزار و ۴۰۰ تا بالاست، بخشی از این نقص‌ها به این دلیل است که جایگاه‌ها از مدار خارج شدند و آتش‌سوزی رخ داد. 

طاهری بیان کرد: کنترل‌های لازم توسط سازمان ملی استاندارد و ادارات کل استاندارد انجام می گیرد و چنانچه نازلی دچار نقص فنی باشد حتما نازل را از مدار خارج می‌کنیم.

امکان دستکاری نازل های سوختگیری بنزین وجود ندارد

او در خصوص علت کم فروشی پمپ های بنزین گفت: دلایل مختلفی برای کم فروشی وجود دارد.  یک دستگاه بعضی اوقات بر اثر عملکرد‌های نادرست از تنظیم خارج می شود و ممکن است یک پمپ درست از آن استفاده نشود و شک‌های مختلفی به آن وارد شود و ممکن است یکسری مواردی باشد که برای مثال اتفاقات هارمونی‌های الکترونیکی بر روی آن علی‌الخصوص نشان‌دهنده‌ها اتفاق بیافتند.

مدیر کل استاندارد استان تهران تشریح کرد: اما بحثی وجود دارد که می‌گویند دستکاری صورت می‌گیرد از نظر ما دستکاری غیر ممکن است چرا که ناظر شرکت پخش در همان جا آن بخشی از پمپ را که روی آن تنظیمات انجام می‌شود در حضور ما پلمپ می‌کند و ما تا به حال با این مشکل مواجه نشده‌ایم که کسی بخواهد آن را دستکاری کند.

زنگنه: کم فروشی در برخی جایگاه های سوخت رخ می دهد / مردم کم فروشی را علنی گزارش کنند

باک‌هایی که با هوا پر می‌شوند! /۴۰ لیتر بنزین بزنید،۳۵ لیتر تحویل بگیرید!

بيژن نامدار زنگنه وزير نفت در حاشیه نشست با رؤسا و استادان دانشگاه‌ها در پاسخ به سؤال در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر علت كم فروشی در پمپ بنزين ها، گفت: اگر تخلفی در این زمینه وجود دارد بايد به شركت پخش فرآورده های نفتی انعكاس داد تا  پيگيری كنند.

او بيان كرد: كم فروشی در  پمپ های بنزين، جرائمی از جمله قطع سوخت دارد اما تا جايی كه امكان دارد اين كار را انجام نمی دهيم چرا كه برای مردم مشكل ايجاد می شود. اينگونه تخلفات در برخی جایگاه های عرضه سوخت اتفاق می افتد كه مردم هم بايد به آن توجه كنند.

حالا باید دید با وعده هایی که این ارگان ها داده اند در آینده ای نزدیک شاهد جمع شدن بساط کم فروشی در پمپ های بنزین خواهیم بود یا خیر؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
ظرفیت باک کوییک ۴۱ لیتر هست تو مشخصات کارخونه ای بعد من به محض روشن شدن چراغ بنزین ۴۲ لیتر بنزین زدم هنوز جا داشت نمیدونم چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۴:۰۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
واس همه لاقل یک مورد پیش اومده ک بنزین کمتر از لیتراژ تحویل بگیرند ،پس چرا کسی جلوی این تخلفات رو نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
دزدی دیگه اشکارترازاين نیست مسؤل بی تفاوت ترازاين هم نیست من بارهازنگ زدم اما کی که پيگيرباشه توپمپ بنزین هاي جاده ای خیلی محشره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
کدوم بازرسی ؟
امروز بین اتوبان تهران قم مجتمع زیتون به پژو slxبنزین زدم 110لیتر
به مسئول جایگاه اعتراض کردم با حرفی کاملا مضحک جوابمو داد و گفت که اشتباه زدی احتمالا شماره انداز صفر نشده
خدابه داد برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
رسیدگی بازرس ها به کجا رسیده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
اون پمپ بنزین ها پلمپ شدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
حدود سه یا چهار سال پیش در استان لرستان این قضیه مطرح شد و رانندگان خطی گفتند همچین مشکلی هست، کارشناس اوردن گفت اصلا امکان نداره، یکم هم خندید به راننده ها،
یک راننده بود گفت من فلان مسیر رو همیشه با فلان تعداد لیتر همیشه میرفتم ولی الان اینطور نیست ولی باز هم کارشناس تکذیب کرد و گفت شما فکر میکنید که هواست !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
اگه همین 35 لیتر هم بنزین باشه آدم کمتر دلش میسوزه تا اینکه گازوییل قاطی بنزین کنند و به نرخ بنزین بهت بفروشند حالا پولش به کنار تو این اوضاع اسفبار اقتصادی وسایل نقلیه مردم هم داعون میشن. کی میخواد نظارت کنه الله اعلم
تازه این همه نهاد نظارتی داریم
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۲۳:۵۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
لعنت بهمه چیز
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۲۱:۵۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
با سلام مسولین شرکت نفت لطفا بررسی کنید بنده چند روز قبل نرسیده به کرج ۱۰ لیتر بنزین زدم تهران رسیدم چراغ بنزین روشن شد این چه وضعی هست که درست کردید .کم فروشی حرام هسته ازین به بعد همگی توی گالن بنزین بزنید بعد توی باک ماشین خالی کنید وقتی همه ی شرکت نفتی ها با پمپ بنزین ها یکی شدند تا جلوی دزدی شون گرفته بشه خیلی دقت کنید چند بار متوجه شدم و یکبار بنده از چشم خودم دیدم تلمبه را گرفتم بیرون بنزین نمی آمد و دستگاه شماره می انداخت .
Iran (Islamic Republic of)
روح
۱۹:۳۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
آقا با مردم بازی نکنید، اصل اینه که قیمت بنزینو بیارید پایین، گرانی چند برابری در انتضار مردم هست، گرانی فقط منوط به گرانی خوراکی جات نیست بلکه تمام قطعات صنعتی که مهمتر از از این هست چند برابر گران می شود باید یا قیمت بنزین پایین تر بیاید یا قیمت اقلام به خصوص صنعتی و غیره بالا نرود که این دور از واقعیت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
ای کم فروش ها نباید پلمپ بشن باید یک هفته بنزین رایگان به مردم بدن تا جونشون در بیاد که سر این ملت مظلوم کلاه نگذارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
بیکفاتی در نظارت
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۷:۲۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
متاسفانه دولت مردان جهش ژنتیکی شدند که نتیجه اش =دروغ فساد ورانت
Iran (Islamic Republic of)
سونیا
۱۷:۰۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
باسلام خدمت ریاست پخش فراورده های نفتی من هردفعه بنزین میزنم دوسه لیتر کم زده میشه ورر ضمن قبلا مصرف سوخت خودرو من که دویست وشش بود صدی هفت بود الان صدی یازده شده لطفا رسیدگی شود تبریز شهر جدید سهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
:))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۷:۰۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
لطف بفرمائید به جایگاههای شیراز هم سری بزنید اگر تهران ۳۵ لیتر بنزین در باک ریخته میشه در شیراز چیزی کمتر از ۳۴ لیتر هست .آخه مگه بنزین خیلی ارزونه که این مصیبت رو هم برای مردم درست کردند.
Germany
امیر
۱۷:۰۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
..مبارکمون باشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید فدایی
۱۶:۲۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
تازه متوجه شدم ازبخاری ماشینم بو میاد
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۶:۰۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام و عرض ادب
باک پراید (132 ) داخل دفترچه نوشته 37 لیتر جا می گیرد
من پمپ بنزین یزد 40 لیتر زدم تا پر شد در ضمن از قبل هم حدود دو لیتری ته باکم بنزین بود
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۲۳:۰۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
خوبه حالا مال شما ۴۰ لیتر گرفته ماشین من ۴۲ لیتر میگیره
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۰۸ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
من واس 206 تیپ 2تو پمپ بنزین اتوبان ساوه 55 لیتر بنزین زدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
مشکلمون خارج از کشور نیست داخل کشور هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
من قبل از سهمیه بنزین در ماه ۴۰لیتر میزدم الان در ماه ۸۰ تا نیاز دارم این یعنی چی؟؟ ماشینم همون ماشینه مسیرمم فرقی نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
عجب ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
پس دارند بنزین سهمیه را میفروشند لیتری ۲۰۰۰ تومان.پس چطوری هر جا منفعت دولته سریع اقدام و مو شکافی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
آقای وزیر یه کاری بکن، سهمیه رارهاکن، قیمت راپایین بیار، مایک کشور ثروتمند نفت وگازیم، چراکورکورانه عمل می کنید!!؟؟ فقط بلدی حرف بزنی، آن هم دروغ!!؟ ؟؟ چون درمصاحبه های رسانه ایی اگرراست میگفتی، توی دوربین وبه مردم نگاه می کردی!؟! ؟ نه اینکه سرافکند صحبت کنی!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
پمپ بنزين ها هوا فروشي مي كنند ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
متاسفانه 40 لیتر از سهمیه وانتها این ماه کم شد، پمپ های بنزین هم بجای بنزین هوا به مردم تحویل می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
ظلم مگه شاخ و دم داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
قریب به 90% جایگاه دارها کم فروشی فاحش دارند....همیشه متوجه میشم اما نمیشه کاری کرد بارها درگیر شدم اما آش همون آش کاسه هم گدایی شده واسشون....خیلی شرم آوره....خیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
خوشی راازمردم گرفتید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۲۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
پیشنهادمیدم موقع بنزین زدن ازنازل فیلم بگی یم رسوابشن بادمیره توباک خدابرکتم میخوان ههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
عجب گرفتاری شدیم شصت لیتر میدن نصفشو با فرمول الگوریتم باید بزنیم وگرنه میسوزه نصف شو جایگاه دارا می پیچونن پس ما چیکار کنیم خدا
Bulgaria
شریعتی
۱۴:۱۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
دزدی تو مملکت بدون نظارت ما داره شکل قانونی به خود میگیره البته مسوولان درخوابند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
مسئولان خواب نیستند بیدارند خودشون رو به خواب زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
جاده اندیشه رو که از قلعه حسن خان رد کردین به یک جایگاه پمپ بنزین میرسید.
من با همسرم رفتم آنجا تا نازل را داخل ورودی باک کرد یک مرتبه عدد شمارش رفت روی 15 ناچارا نازل را گذاشتم(چون داشتم آزاد میزدم)رفتم کنار دستگاه پرداخت پول ،کارتم را کشیدم و وجه پرداخت شد آمدم نشستم در ماشین دیدم من که15لیترزدم چرا 599000کم شده ؟!؟!؟!؟!؟رفتم بطرفیف گفتم آقا چرا این مبلغ کم شده ؟؟؟کارگر با تحکم خیلی بامنت گفت:چیزی نشده که برو 15لیتر دیگه بزن!!!!!!!تازه فهمیدم ای بابا 15لیترنزدم بلکه5لیتربوده و دستگاه کارت خوان این جایگاه مبلغنزدیک به600000ریال از من کم کرده!!!!!خب من دقت کردم ،اونجاهم یک جاده ترانزین هست و اکثرا مسافر هستند از بین این همه افراد که بنزین میزنند یکی مثل من دقت میکنه و بقیه همه میره تو پاچه ملت بدبخت...........
میخوام بگ یعنی دزدی اینقدر علنی؟!؟!؟!!؟یکبارهم در منطقه ملارد اینجوری شده به 10جا شکایت کردم و هیچ کجا جوابی ندادند....اینجوری بگم بی فایده هستش فاتحه مملکت خواندست!!!!...قطعا میدونم این پیام رو چاپ نمیکنید چون از گل و بلبل مملکت تعریف نشده...
Germany
رضا
۱۴:۰۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
چه بر سرمان آمده
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۱۴:۰۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
بذار ۳۵ لیتر بگیریم ۵ لیتر چیزی نیست :)) بعد از گرون شدن بنزینم هیچ کالایی افزایش قیمت پیدا نکرد :/
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۱۴:۰۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
بذار ۳۵ لیتر بگیریم ۵ لیتر چیزی نیست :)) بعد از گرون شدن بنزینم هیچ کالایی افزایش قیمت پیدا نکرد :/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
آیادولت میداند که بعدازگران کردن بنزین، تعدادتصادفات اتوبوسهای مسافربری افزایش یافته!!؟؟ ؟؟
خیلی ها برای حفظ سهمیه بنزین قطره ایی خود، مسافرت بااتوبوس راانتخاب کردند، ویابه خاطر تمام شدن سهمیه درروزهای اول ماه، بنابراین باافزایش مسافر، رانندگان، برای اینکه مسافران نوبت بعدی راازدست ندهند، بی وقفه وگاه بدون استراحت، به کارخودادامه می دهند وخستگی وعجله، رانندگان، جان مسافران بخت برگشته رامیگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
انتظاری از مسئولان نیست!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بیگی
۱۳:۴۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
پت پتی که شیلنگ هنگام بنزین زدن می کند در جایگاه ها متفاوت و نشان دهنده میزان هوای موجود همراه بنزین است. متاسفانه این دزدی در بسیاری از جایگاه ها وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
X
۱۳:۳۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
من سه تا خط داشتم
رفتم پمپ بنزین باکمو پر کردم حدود ۲۰ کیلومتر رفتم همش پرید همون سه خط خودم موند
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمدعلی
۱۳:۲۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
خداشاهده من21لیتر بنزین زدم/عقربه ازنصف رد کردیعنی
16لیترنشان داد
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمدعلی
۱۳:۲۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
خداشاهده من21لیتر بنزین زدم/عقربه ازنصف رد کردیعنی
16لیترنشان داد
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۳:۲۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
بنده پری روز با یه 4لیتری رفتم جایگاه تا پرش کنم پرنشد.. بعد مسئولان جایگاه به من گفتن شاید 4لیتریت خرابه... من ک موندم چی بگم بهش...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
عجبا
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۳:۱۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
باید خودکشی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۱۶ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
با عرض معذرت از همنوعانم

شما فکر میکنید واس اینا مهمه ک ما خودکشی کنیم یا زنده بمونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
اره بنزین که میزنی مثل اتشفشان از توی باک برمیگرده بیرون مریزه رو زمین
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۳۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
آقای وزیر شما که می دونی پس با افراد مختلف برخورد کن
چرا هیچ کار نمی کنی فقط می گی تخلف هس
پس یا علی
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۳۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
آقای وزیر شما که می دونی پس با افراد مختلف برخورد کن
چرا هیچ کار نمی کنی فقط می گی تخلف هس
پس یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
اره جالبش این جاست بازرس هاهم پول‌میگیرن ازشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
. یعنی یک دقیقه هم روی صحت بیانات خودتون وقت نمیگذارید انگار اگه ۵ دقیقه وقت صرف بشه که بفهمید چطوری دیسپنسر ۴۰ لیتر نشون میده ولی ۳۵ لیتر سوخت بیرون اومده از نازی ، گناه کبیره شده و وقت شریف شما و فرصت جهت پراکندن بیسوادی در جامعه از دست میره. حالا اون یکی بیسواد شرکت پخشی رو ببین که میگه چون نازل پلمب میشه دیگه نمیشه شمارنده رو دستکاری کرد. توی عمرش به دیسپنسر دست نزده نظر فنی میده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
بنده تاکسی آژانس هستم.دو روز پیش متصدی پمپ بنزین عظیمه کرج رمز سهمیه کارت بانکی منو که برای سوخت هست اشتباه زد و کارت بانکی من مسدود شد رفتم بانک مسدود ی برداشتم اما خبری از پول سهمیه بنزین نشد .پوله غیب شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
بنده تاکسی آژانس هستم.دو روز پیش متصدی پمپ بنزین عظیمه کرج رمز سهمیه کارت بانکی منو که برای سوخت هست اشتباه زد و کارت بانکی من مسدود شد رفتم بانک مسدود ی برداشتم اما خبری از پول سهمیه بنزین نشد .پوله غیب شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
با جایگاه داران هیچ برخوردی نمیشه
مطمئن باشید
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۱:۳۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
همه مردمو دروغ میگن و کم فروشان راست میکن
وَیْلٌ لِلْمُطَفِّفینَ و کذابین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
از وقتی بنزین گرون و سهمیه ای شده ؛باک ماشین بنده(حداقل)5لیتری جا باز کرده و بیشتر بنزین میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
همیشه همینطوره ازتکذیب شروع میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
در این دولت نابکار و شالاتان و دزد و دروغگو همه چیز امکان دارد دزدی یکی از انها ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
بیچاره مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام
وقتی خود دولت داره میزنه از مردم دیگه چه توقع از یک جایگاه دار دارید .... من هر سری نزدیک 10 لیتر از بنزین سهمیه میره اخی این چه کارت هوشمندیه
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۰:۳۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
تو را به خدا بدون سانسور نوشته های من را در سایت قرار دهید.
وضعیت ما موقعی بد شد که آقای وزیران x و y استیضاح شدند اما متاسفانه با قدرت در وزارت خانه ای دیگر مشغول به کار شدند و باز هم با کمال تاسف بد بودند و دوباره استیضاح شدند و این رویه همینطور ادامه دارد . تو را به خدا از کسانی استفاده کنید که اطلاعات و علم کار دارند نه آدمهای بی سواد و مدرک خریده.
Iran (Islamic Republic of)
هوشمند
۱۰:۳۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
افسوس که این مزرعه را آب گرفته ، دهقان مصیبت زده را خواب گرفته، خون دل ما رنگ می ناب گرفته ...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۳۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
درشهربم بنده بنزین زدم باک ماشینم 55 لیتری است ولی 60 لیتر بنزین زدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
بعد از40 سال کم فروشی تازه رسانها یکی از دردای مردمو فه میدنو منتشر کردند .اونم حتما خودشون گرفتار شدند والا درکشور ما فقط سود شخصی وحزبی مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام
به نظر میرسه باید یک ظرف مدرج در کنار هر دستگاه. باشه که ابتدا در ظرف مدرج بریزند سپس بنزین را داخل باک بریزند. وگرنه گوش جایگاه داران به این حرفها بدهکار نیست
این مورد چندین بار در جایگاه ها در شیراز من را هم به شک انداخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
آقا دیگه نگید جمهوری اسلامی آبروی اسلام رو بردید
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۱۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
چه ربطی به جمهوری اسلامی داره این جایگاه دارا خودمامردم هستیم ازفضا که نیومدن مامردم خودمون مشکل داریم وجدانمون ازبین رفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۰:۱۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
پمپ بنزین ها نمیتوانند کاری انجام دهند همه تلمبه ها پلمپ هستند و غیر از شرکت نفت کسی نمیتواند به پلمپ ها دست بزند خود پمپ بنزین ها هر روز کسری زیادی دارند که این به کیفیت فراورده و دمای آن بستگی دارد اگر دنبال مقصر هستید مقصر شرکت پخش فراوردهای نفتی است بخاطر کیفیت پایین و دمای بالای فراوردهای نفتی
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۰:۵۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
مقصر تبخیر بالای بنزین تولیدی است ، وگرنه جایگاه دار در حال حاضر و با کم شدن فروش بنزین در حال ورشکستگی است.
دلیل؟
سهم سود جایگاه دار لیتری 100 تومان بود.
فروش آن زمان روزانه 30 هزار لیتر
الان شده 20 هزار لیتر یعنی روزانه حداقا یک میلیون تومان درآمد کمتر
و هزینه ها که کم نشده ، پس در نهایت ضرر خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام
اگرمیخواهیدفساد ریشه کن بشه خاطیان جریمه شوندو به اشد مجازات برسند
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۰:۰۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
1
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
سالهاست که این موضوع مطرح است اما کسی توجه نمیکنه وقتی جریمه کم باشه معلومه نتیجه اجرای قانون چی میشه تازه اگه اجرا بشه.
Iran (Islamic Republic of)
حسین حیدری
۰۹:۴۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام آیادستگاههای نطارتی برای پمپ بنزینهای دور افتاده جنوب کشورهم جهت پیشگیری از کم فروشی نظارت دارتد یا نه فقط موضوع اختصا ص به تهران دارد لطفا به پمپ بنزین شهر اشکنان استان فارس هم نظارتی داشته با شید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
من یه بار با یه ظرف 20لیتری بنزین گرفتم، اما 20 لیتر پر نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
من خودم توی دوتا 20لیتری از جایگاه43 لیتر بنزین زدم دیدم تازه خیلی کار داره دومی 20لیتری پر بشه ادامه ندادم وبردم وزن کردم شده بود 34کیلو که هر لیتر900گرم شد تقریباً38لیتر که5لیتر کم فروشی شده .کسی هم پاسخگو نبود!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۱:۱۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
کاری به کم فروشی و... ندارم ولی عزیز من هر یک لیتر بنزین که وزنش نمیشه یک کیلو !!! هر یک لیتر بنزین فکر کنم حدودا میشه 900 گرم !! و مایع با مایع هم در خصوص وزن فرق میکنه !! مثلا اگه یک لیتر اسید را وزن کنی شاید بشه 2-3 کیلو و ... !! شما برای کم فوشی نیاز نیست که حتما 20لیتری و ظرف بزرگ پر کنید !! میتونید یه چهار لیتری که روش درجه بندی شده(مثل خیلی از چهارلیتریهای روغن خودرو) را پر کنید و ببینید کم هست یا نه !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
چرا بردی وزن کردی؟ از وزن کردن چی دریافتی ؟ که هر لیتر بنزین ۹۰۰ گرمه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
تضییع حق مردم در روز روشن، مسئولان شفاف‌سازی کنند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۲۷ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
دلت خوشه کدوم مسئول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
گاز زدم ب ماشین و باک رو کامل پر کردم.ماشین رو زدم داخل پارکینگ.صبح ک بیدار شدم میبینم ۳ خونه از باک گاز خالی شده.
دزدی تو روز روشن.اخه کی رسیدگی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
برای منم پیش آمد 30 لیتر بنزین زدم زود خالی شد شک به نشتی داشتم دیدم همه چی درسته ولی باکم زود خالی میشه اون پمپ بنزین دیگه نمیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
کپسول تا باک پر نشه میزنه وقتی کپسولت رو پر کردین دیگه نباید خالی بشه شما احتمالا نشتی داره کپسول گاز ماشینت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
چطوری باک بنزین رو با گاز در میکنی؟ یا شایدم مخزن گاز رو با بنزین در میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
تعويض روغنيا از همه بدترن و بايد شديدا مجازات بشن
با هزار كلك و فيلم بازي كردن مشتري رو از ماشين دور ميكنن و بعد روغن آشغال ميريزن و موتور ماشين ملتو داغون ميكنن به اتحاديه هم ميگي ميگه به من چه و طرف اونا رو ميگيره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
۴۰ ایتر بنید و ۲۵ لیتر تحویل بگیرید و ۱۵ لیتر مابقی رو درکانتیر های قاچاق سوخت پیگیر شوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
خاک بر سر مسؤلین
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا قوی بنیه
۰۹:۲۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
برادر من اونایی که از هزار فیلتر رد شدن برای استخدام در اماکن دولتی اختلاسهای میلیاردی کردن ، این بدبختا که ادعایی ندارن، ادای مومن های مسجد ندیده رو هم در نیوردند، دقت کنید عین بچه کودکستانیها به مردم گزارش ندیم راست میگین روند میگیریتونم پله پله به مردم اطلاع رسانی کنید و هر جا کارشکنی شد به استحضار ملت برسونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
اصلا امکان کم فروشی وجود نداره. به این بنده خدا افتراء نبندید. اگه بیشتر بگین و حساس بشین سهمیه را قطع میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
Fvdgf
۱۱:۱۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
شما؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
رئيس محترم توخودت چرا زود قضاوت مي كني بنده هم يكي از همكاران اداره استاندارد هستم كه در سطح شهر تهران بسياري از جايگاه را كنترل ميكنيم و مي دانيم كدام جايگاه خوب عمل مي كند كدام بد پس چرا نمي خواهي قبول كني كه تخلف صورت گرفته است .
فكر كنم كه خودت بنزين رايگان مي زني
Germany
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
این موضوع ادامه خواهد داشت چون جایگاهداران خیالشان راحت است؟
Iran (Islamic Republic of)
rohola
۰۹:۰۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
باید هم سریع تکذب کنن چون پیگیر بشن دزدی های خودشون رو میشه اگر مسولی که دروغ میگه برکنار بشه هنه مشکلاتمون درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
قطعا ارزیابی میکنن!
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۴:۳۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
ب همین خیال باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
ما فقط حرف داریم عمل .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
امتحان کنید!
وقتی نازل را بر میداری هنوز نازل را در باک ماشین نگذاشتید
شماره انداز 0.4 لیتر را نشان میدهد!
بعبارتی بنزین نزده 0.4 لیتر ازکارت کم شده بماند هوای همراه بنزین!
این اتفاق حداقل دوبار برای من پیش آمد و با دقت بررسی کردم.
شما هم امتحان کنید!
Iran (Islamic Republic of)
sh
۰۸:۴۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
بعضی جایگاهها که اب و گازوئیل میکنن تو بنزین
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۰:۵۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
به محض ورود آب به داخل باک خودروی شما ، پمپ بنزین شما خواهد سوخت.
چنانچه اگر گازوئیل در مخزن بنزین اضافه شود بلافاصله شرکت نفت مطلع خواهد شد و اقدام به پلمپ آن نازل و مخزن خواهد کرد. در عمل این امکان ندارد.چنانچه اعتراضی در این مورد دارید از آن سکو تکان نخورید و با حراست شرکت نفت تماس بگیرید بلافاصله در آنجا حضور خواهند یافت و خسارت شما پرداخت خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۱:۲۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
کاملل درسته
چون بعضی جاها که بنزین میزنم ماشین خیلی بد کار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
تکذیب تو این مملکت یعنی تأیید.همش تقصیر برنامه کلاه قرمزیه.تو برنامه شخصیت دیوی داشت همه فعلها رو معکوس اعلام میکرد اینا هم ازش یاد گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۳۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
در بهنمیر جاده جویبار پمپ بنزین اول بعد از شهر بهنمیر بغل پلیس راه سالهاست همین وضعیت را دارد و کم فروشی می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
بعضی جایگآه ها گازوییل به بنزین اضافه می کنند
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۰:۵۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
عملا امکان ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۲۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
کاملا درسته
مملکتی که اینقد راحت مسئولین دزدی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
همین است که ملت همیشه گشنه هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
یه عده دزد در کنار هم زندگی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۰۸:۰۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
تو جایگاههای دولتی درسته .ولی نمیدونم چرا تو جایگاههای خصوصی وقتی مثلا ۱۰لیتر بنزین میزنیم کمتر از ۱۰ لیتر جایگاه دولتی هسته .جایگاههای cngهم به همین منواله جالبه کپسولو پرمیکنیم ۱۸۰ الی ۱۹۰ کیلومتر (جایگاه دولتی)میره ولی جالبه تو جایگاه خصوصی بیشتر گاز میزنیم ولی ۱۳۰ الی۱۴۰ میره چراشو نمیدونم .بعد اینا میگن امکان نداره دستکاری کنن شاید ماشین قائمشون میکنه چه نامردی ماشین ذخیرشون میکنه برا روز مبادا
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۰۸:۰۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
تو جایگاههای دولتی درسته .ولی نمیدونم چرا تو جایگاههای خصوصی وقتی مثلا ۱۰لیتر بنزین میزنیم کمتر از ۱۰ لیتر جایگاه دولتی هسته .جایگاههای cngهم به همین منواله جالبه کپسولو پرمیکنیم ۱۸۰ الی ۱۹۰ کیلومتر (جایگاه دولتی)میره ولی جالبه تو جایگاه خصوصی بیشتر گاز میزنیم ولی ۱۳۰ الی۱۴۰ میره چراشو نمیدونم .بعد اینا میگن امکان نداره دستکاری کنن شاید ماشین قائمشون میکنه چه نامردی ماشین ذخیرشون میکنه برا روز مبادا
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۰۸:۰۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
تو جایگاههای دولتی درسته .ولی نمیدونم چرا تو جایگاههای خصوصی وقتی مثلا ۱۰لیتر بنزین میزنیم کمتر از ۱۰ لیتر جایگاه دولتی هسته .جایگاههای cngهم به همین منواله جالبه کپسولو پرمیکنیم ۱۸۰ الی ۱۹۰ کیلومتر (جایگاه دولتی)میره ولی جالبه تو جایگاه خصوصی بیشتر گاز میزنیم ولی ۱۳۰ الی۱۴۰ میره چراشو نمیدونم .بعد اینا میگن امکان نداره دستکاری کنن شاید ماشین قائمشون میکنه چه نامردی ماشین ذخیرشون میکنه برا روز مبادا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
این هم مقصرش حکومت است؟یا آشغال بازی یک عده سودجوی مستحق مرگ
-
ناشناس
۰۸:۰۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
مسئولین ما فقط بلدند بخورند و بخوابندو به ظاهر وضو گرفته و وانمود به نماز خواندن بکنند . مسئول عزیز نماز تو رسیدگی به حقوق مردم هست نه چیز دیگر . اینهمه بی عدالتی و حق کشی در جامعه اسلامی را نمی توانیم هضم کنیم . گرانفروشی - کم فروشی - ربا - رشوه - روابط - حیف و میل بیت المال - تصمیم های اشتباه - اختلاص - دزدی و...... هیچ مسئول و سازمان رسیدگی هم وجود ندارد که دردت را بهش بگویی و اگر هم هست الکی هست . در عمل چیزی نیست !!!! وای به دا د مردم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
کاملا درسته
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۷:۵۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
از آقای وزیر سوالی دارم چرا مشکلات هارمونی همیشه منجر به کم فروشی می شود یکبار هم زیاده فروشی کند
مثلا
50لیتر بنزین که زدیم 30لیتر نشان دهد
Iran (Islamic Republic of)
aaaaa
۰۷:۵۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
گزرش میکنیم یا جواب سر بالا میدن یا پاس میدن به همدیگه
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۷:۵۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
بنده به شدت مخالف اغتشاش و آتش زدن مکانهای مختلف شهر هستم
اما بعضی از پمپ بنزینها انگار حقشان بود که آتش بگیرند و بسوزند
و این شعله های ریز ریز دل مردم بود که جمع شد و کل جایگاه را سوزاند
ویک لیتر یک لیتر کم فروشی جمع می شود و کل جایگاه را به هوا می برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
شرکت های اتومبیل سازی ایران نیز باید با طراحی های جدید تغییراتی در محصولات خود بدهند بصورتی که مقدار بنزین موجود در باک اتومبیل بصورت دقیق بر حسب میلی لیتر نشان داده شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
فقط بنزین !!! شیر آب منزل را که باز میکنیم هم همین طور پر از هوا هست .
-
بلبل
۰۷:۲۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
بابت 5 لیتر هوا 15000 بابد پرداخت کرد شبیه بانکهای نزول خور شدن .....
۱۲
آخرین اخبار