اخبار حوادث در ۱۲ بهمن ۹۸؛

دستگیری شرور مسلح سابقه دار و عامل شرارت در دشتستان/ انهدام باند سرقت اماکن و مغازه در بوشهر

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (شنبه ۱۲ بهمن ۹۸) را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (شنبه ۱۲ بهمن ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

شرور مسلح سابقه دار در دشتستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: متهم سابقه دار و شرور مسلح تحت تعقیب دستگاه قضایی و نهاد‌های امنیتی دستگیر شد.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: در پی اقدامات شرارت آمیز فردی با ۱۱ فقره سابقه کیفری در شهرستان دشتستان و به خصوص شهر‌های آبپخش و شبانکاره و پیگیری شورای تأمین شهرستان و صدور دستور قضایی مبنی بر دستگیری او، اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی برای دستگیری نامبرده به دست کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان آغاز شد.

او ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی دشتستان و چندین ماه رصد و تعقیب و مراقبت، در نهایت شرور مسلح متواری به همراه همدست او در سحرگاه جمعه ( ۱۱ بهمن ) دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بیان کرد: دستگیری این شرور مسلح رضایتمندی اهالی شهر‌های آبپخش و شبانکاره را به دنبال داشته و افرادی که از متهم شکایتی دارند از طریق مراجع قضائی و پلیس آگاهی می‌توانند پیگیر شکایت خود باشند.

آراوند گفت: با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی برخورد قاطع با اخلال گران در نظم و امنیت عمومی در دستور کار قرار دارد و از شهروندان تقاضا داریم در این مسیر با مجموعه انتظامی همکاری کنند.

کشف محموله میلیاردی قاچاق در دیر

فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل پارچه قاچاق توقیف شد.

سرهنگ مهدی نظریه افزود: ماموران کلانتری آبدان به صورت محسوس و نامحسوس در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: این خودرو حامل ۱۸۳۶ ثوپ شلوار خارجی قاچاق بدون هرگونه مدارک گمرکی بود که راننده آن قصد داشت محموله قاچاق را به خارج از استان انتقال دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه بیان کرد: برابر نظر کارشناسان مربوط ارزش کالا‌های کشف شده یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انهدام باند سرقت اماکن و مغازه در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی وانهدام باند هفت نفره سارقان حرفه‌ای اماکن و مغازه در شهر بوشهر و کشف تعداد ۳۵ فقره انواع سرقت خبر داد.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن دولتی و مغازه با یک شیوه و شگرد در زمان مشخص در حوزه استحفاظی شهر بوشهر و مشخص شدن فعالیت یک باند مجرمانه در ارتکاب این سرقت‌ها، هویت اعضای باند سارقان شناسایی شد و در سه عملیات جداگانه پنج سارق سابقه دار و دو خریدار اموال سرقت شده در استان‌های فارس و بوشهر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی گفت: تعداد قابل توجهی اموال سرقت شده در مخفیگاه سارقان کشف و تلاش کارآگاهان تا این لحظه به کشف ۳۵ فقره انواع سرقت منجر شده است.

دستگیری ۱۴ سارق و کشف ۴۵ فقره سرقت در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: ۱۴ سارق در ۶ روز گذشته دستگیر شدند.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: در ۶ روز گذشته ۴۵ فقره انواع سرقت در شهرستان دشتستان کشف شد و ۱۴ سارق دستگیر شدند.

او عنوان کرد: سارقان در بازجویی‌ها و تحقیقات صورت گرفته به ارتکاب ۴۵ فقره انواع سرقت از جمله سرقت منزل، سرقت اماکن خصوصی، سرقت احشام، سرقت در معابر و سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.