اخبار حوادث در ۷ بهمن ۹۸؛

کشف ۶۵ کیلو گرم تریاک در دیلم/ رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های پلیس آگاهی در بوشهر

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (دوشنبه ۷ بهمن ۹۸) را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (دوشنبه ۷ بهمن ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۶۵ کیلو گرم تریاک در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: ۶۵ کیلوگرم تریاک و ۲۷۰ هزار نخ سیگاراز یک خودرو پژو ۴۰۵ کشف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دیلم با اقدامات اطلاعاتی از جابه‌جایی مقادیری مواد مخدر به صورت جاساز با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مطلع شدند.

او بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، خودرو مورد نظر در مسیر‌های خاکی اطراف ایست بازرسی شهیدموسوی شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم ادامه داد: در بازرسی دقیق از این خودرو ۶۵ کیلوگرم تریاک و ۲۷۰ هزار نخ سیگار کشف شد.

اسماعیلی گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهمان، مواد مخدر مکشوفه را از استان فارس تهیه و قصد انتقال آن به استان لرستان داشتند.

او عنوان کرد: در این زمینه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های پلیس آگاهی در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: اجرای طرح‌های امنیتی و نمایش اقتدار و توان پلیس آگاهی تاثیر خوبی در بالا بردن احساس امنیت، رضایت و آسایش شهروندان داشته است.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: دستگیری متهمان سابقه دار، شناسایی و دستگیری تعداد بسیاری از سارقان حرفه‌ای، بخشی از اقدامات پلیس آگاهی استان بوده است.

او بیان کرد: میزان سرقت‌ها از ۵۰ درصد افزایش در سال ۹۷، در ۱۰ ماه امسال با کاهش ۴۷ درصدی، رو به رو شده و افزایش وقوع سرقت‌ها به سه درصد رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: در این مدت، ۱۴ کلاهبردار حرفه‌ای تحت تعقیب با دارا بودن بیش از صد فرد شاکی با ارزش ریالی بالای ۳۰۰ میلیارد ریال دستگیر شده‌اند.

سهرابی افزود: کاهش ۴۵ درصدی وقوع سرقت مسلحانه، کاهش ۲۳ درصدی سرقت به عنف، کشف هفت فقره از قتل‌های معوقه سال‌های پیش که یکی از آن‌ها مربوط به ۱۱ سال قبل در شهرستان دیر بوده است، شناسایی و  متلاشی شدن تعداد ۱۰۱ باند سرقت که منتج به دستگیری ۲۳۵ نفر سارق و کشف ۱۲۶۰ فقره انواع سرقت شده است، از دیگر دستاورد‌های پلیس آگاهی را در ۱۰ امسال عنوان کرد.

دستگیری دو سارق محتویات داخل خودرو در بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری دو سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو و کشف ۱۴ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در حوزه استحفاظی، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ باع زهرا بوشهر با همکاری پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، به یک متهم سابقه دار مظنون شدند و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها، این فرد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر ادامه داد: فرد دستگیرشده تا کنون به ۱۴ فقره سرقت محتویات داخل خودرو با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد که همدستان وی نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شدند.

عرب زاده بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

افزایش ۲۰۰ درصدی کشف سرقت اماکن دولتی در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: کشف سرقت اماکن دولتی در ۱۰ ماه امسال ۲۰۰ افزایش درصد داشت.

سرهنگ رهام رضایی همچنین از افزایش ۱۰۰ درصدی کشف سرقت احشام و ۴۰ درصدی سرقت مغازه نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و افزود: از ابتدای سال تا کنون ۱۸۲ سارق دستگیر شدند و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.