اهدا ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند دزفول

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول گفت: از محل زکات جمع‌آوری شده در این شهرستان، ۱۸ سری جهیزیه تهیه و به زوج‌های نیازمند اهدا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود رحیمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول کل زکات جمع‌آوری شده در این شهرستان را ۱۵ میلیارد و ۵۲۹ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ۱۸ سری جهیزیه از محل این مبلغ جمع آوری شده به مبلغ ۲ میلیارد ریال تهیه و به زوج‌های جوان نیازمند اهدا گردید.

او به رشد ۱۱۴ درصدی زکات جمع‌آوری شده در دزفول نسبت به پارسال اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۱۵ هزینه درمانی به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال از محل زکات به بیماران نیازمند پرداخت شده است.

رحیمی تصریح کرد: تعمیر ۲ مسجد با ۲۱۹ میلیون ریال و تکمیل حسینیه با ۴۱۴ میلیون ریال اعتبار از اقدامات انجام شده از طریق زکات است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول ادامه داد: ۴۰۰ مورد معیشتی به مبلغ ۴ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال و ۱۴ مورد کمک هزینه تحصیلی با مبلغی بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال نیز از طریق زکات پرداخت شدند.

به گفته این مقام مسئول، ۵۲ روستای شهرستان دزفول مشمول دریافت زکات هستند که از این تعداد شورای زکات ۱۵ روستا فعال شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.