در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برنامه «فرزندان ایران» تعاملی شد/ شبکه‌های تلویزیون تعاملی تخصصی هستند

مدیر امور سرویس‌های خطی معاونت فضای مجازی رسانه ملی، درباره ویژگی‌های خاص شبکه‌های تعاملی تلویزیون توضیح داد.

مهدی آزادی مدیر امور سرویس‌های خطی معاونت فضای مجازی رسانه ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پخش برنامه «خاله شادونه» در تلویزیون تعاملی گفت: برنامه «فرزندان ایران» مصوب گروه کودک و نوجوان شبکه جام‌جم به تهیه‌کنندگی آقای ذاکری است. این برنامه با مشارکت تلویزیون تعاملی و مجموعه شیما (معاونت فضای مجازی) تولید می‌شود.

برنامه فرزندان ایران

وی ادامه داد: معاونت فضای مجازی در حال حاضر شش شبکه تخصصی دارد و برنامه «فرزندان ایران» همزمان با پخش از شبکه جوانه در بستر فضای مجازی، در شبکه جام جم نیز پخش می‌شود. شبکه جوانه هر روز برنامه «فرزندان ایران» را ساعت ۱۸ پخش می‌کند و تکرار آن را برای روز بعد ساعت ۱۳ پخش خواهد کرد. برنامه به صورت تولیدی روی آنتن می‌رود؛ البته در ایام اعیاد و مناسبت‌ها هم زنده پخش می‌شود. در سال ۹۸ حدود ۴۰ برنامه ضبط خواهد شد و تا تابستان ۹۹ نیز برنامه خواهیم داشت.

برنامه فرزندان ایران  تعاملی شد/ شبکه های تلویزیون تعاملی تخصصی هستند

آزادی درباره محتوای برنامه عنوان کرد: قرار است بحث سواد رسانه‌ای در برنامه مطرح شود و نویسنده متن‌هایی را در اختیار مجری قرار می‌دهد و بازیگران عروسکی و مجری درباره آن‌ صحبت می‌کنند. این برنامه را به صورت VOD هم در اختیار مخاطبان قرار می‌دهیم و علاقه مندان از طریق کانال شیما و لینک شبکه جوان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

برنامه فرزندان ایران  تعاملی شد/ شبکه های تلویزیون تعاملی تخصصی هستند

مدیر امور سرویس‌های خطی معاونت فضای مجازی رسانه ملی، پیرامون شبکه‌های تخصصی تلویزیون تعاملی توضیح داد: شبکه «جوانه» برای حوزه کودک و نوجوان با رده سنی ۳ تا ۱۸ سال است؛ در این شبکه از برنامه‌های انیمیشن تا فیلم سینمایی رئال پخش می‌شود. شبکه نما، شبکه‌ای برای پخش فیلم و سریال است که شبکه پربیننده‌ای است و اکثر سریال‌های داخلی و خارجی را به صورت بروز پخش می کند. شبکه شیران ایران هم پیشرفته است و موضوعات مرتبط با اقتصاد مقاومتی، بیانات مقام معظم رهبری و مستند‌هایی که در حوزه پیشرفت ایران است را پخش می‌کند.

وی افزود: شبکه جام هم شبکه تخصصی ورزشی است که در طول ۲۴ ساعت به تمام رویداد‌های ورزشی مثل والیبال و فوتبال جام ملت‌های آسیا، لیگ قهرمانان اروپا می‌پردازد. «شبکه نوا» مأموریتش در حوزه موسیقی است و پخش ویدئو کلیپ از خوانندگان با مجوز را بر عهده دارد. «شبکه لبیک» هم شبکه تخصصی معارفی است که از حج سال ۹۸ شروع شده و تمام مناسک حج را به صورت تخصصی پخش می‌کند. در این شبکه رویداد‌ها را از اماکن مذهبی مکه، مدینه، کربلا، بین‌الحرمین، نجف، مشهد و سایر اماکن متبرکه به صورت مستقیم پخش می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار