رئیس بنیاد مستضعفان:

۸۵ هزار فقره سند املاک پهلوی به مردم بازگردانده شده است/۷ هزار سند فردا به مردم واگذار می شود

فتاح گفت: تاکنون ۸۵ هزار فقره سند که جزو املاک پهلوی بوده به مردم بازگردانده شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در مراسم رونمایی از دفاتر املاک و اسناد زمین‌خواری پهلوی اظهار کرد: ۴۱ سال است که رسانه‌ها و‌دولت‌های بیگانه نقشه می‌کشند تا شاه و فرزندانش را به کشور برگردانند، ولی نتوانسته‌اند.

وی ادامه داد: ۴۱ سال است که از هیچ اقدامی برای مقابله با ایران و برگرداندن رژیم طاغوت دست نکشیده‌اند، ولی با مقاومت و ایستادگی مردم نتوانستند کاری را از پیش ببرند.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت:هرکاری کردند تا علیه مردم اقدامی انجام بدهند، ولی نتوانستند خواسته خود را به پیش ببرند.

فتاح بیان کرد: فکر نمی‌کنم در تاریخ به جلادی و خون‌آشامی داعشی‌ها وجود داشته باشد و آن‌ها داعش را ایجاد کردند و با بالگردهایشان آذوقه برای داعش ارسال می‌کردند و الان هم که داعش از بین رفته است داعشیان در آمریکا زندگی می‌کنند.

وی افزود: این جنتلمن‌های کرواتی همان‌هایی هستند که داعش را حمایت می‌کردند بعد می‌گویند ما آن‌ها را از بین برده‌ایم.

رئیس بنیاد مستضعفان یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: شب و روز مردم بر سر مزار حاج قاسم حضور دارند و شهادتش چه مکتب و انقلابی را ایجاد کرده است و ما باید به سربازان انقلاب بنازیم.

فتاح تأکید کرد: حاج قاسم سلیمانی با آن عظمت در حال حاضر یک قبر معمولی کنار سربازش دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان تأکید کرد: مسئولان ما باید مراقب باشند مردم ما از ما انتظار دارند ما انقلاب کرده‌ایم، شهید داده‌ایم و سهل‌انگاری‌ها را از ما نمی‌پذیرند.

فتاح گفت: امروز یکسری از اسناد جنایات پهلوی رونمایی شد و این اسناد مدبرانه و با دقت زیادی حفظ شده است و باید از آن استفاده شود.

او بیان کرد: البته قطعاً ما در کشور مشکلاتی داریم، ولی این دلیل نمی‌شود که نبش قبر کنیم و جای ظالم و مظلوم عوض شود.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ۴۰ سال است که در خارج می‌خورند و سرمایه‌هایشان تمام نمی‌شود چه مقدار کشور را غارت کرده اند، چه تعداد کاخ در کشور ساخته‌اند.

فتاح به زندگی ساده مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این زندگی ناباورانه است، ولی انقلاب همین است.

وی افزود: همه اموالی که از رژیم پهلوی رسیده مال مردم است و ۲۱۰۰ فقره پارچه روستا، و آبادی باید به مردم بازگردد که تاکنون ۸۵ هزار فقره سند به دست مردم داده‌ایم.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت:‌در ۴۱ سال گذشته بنیاد مستضعفان از افرادی که بر روی زمین‌هایی که از رژیم پهلوی رسیده است زراعت کردند ریالی دریافت نکرده است و به زودی برای تمامی این اموال سند شش دانگ داده می‌شود.

فتاح گفت: فردا نیز در گرگان ۷ هزار فقره سند به صورت ویدیوکنفرانس به مردم واگذار می‌شود و سازمان املاک و اسناد هم در این خصوص به جد فعال است.

وی در پایان تأکید کرد: این خواسته مردم است و اموال نیز برای مردم است و منتی هم نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار