سرپرست معاونت صنایع دستی اردبیل:

موزه صنایع دستی اردبیل تجهیز می‌شود

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از تجهیز موزه صنایع دستی در محل حمام تاریخی شیخ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر محمودی، سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل صبح امروز در بازدید از محل موزه صنایع دستی، گفت: این حمام تاریخی که از سال ۸۷ به عنوان موزه صنایع دستی اردبیل مورد بهره برداری قرار گرفته است، مطابق برنامه ریزی‌ها تجهیز شده و ویترین‌های آن تغییر خواهد یافت.

او با بیان اینکه بهره برداری از این موزه به خود هنرمندان سپرده می‌شود، افزود: درخواست ما ارائه پیشنهادات به منظور تقویت موزه و تجهیز بخش‌های مختلف آن است.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اظهار کرد: علاوه بر این با بازگشایی مسیر دسترسی به موزه و تملک خانه سپهرم در مجاورت آن، این موزه توسعه یافته و با افزایش بازدید همراه است.

محمودی به برپایی کارگاه‌های تولید صنایع دستی در بخش‌های مختلف موزه اشاره کرد و گفت: این موزه در مجاورت مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی یکی از جاذبه‌های شاخص استان اردبیل بوده و اقدامات انجام شده موجب افزایش ماندگاری گردشگران خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.