بهره برداری از ۹۵ طرح بخش کشاورزی کردستان در دهه فجر

مدیر جهاد کشاورزی کامیاران گفت:همزمان با ایام دهه فجر ۹۵ طرح با ۸۷ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال سرمایه گذاری به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهرام کوشکی مدیر جهاد کشاورزی کامیاران گفت: امسال در این شهرستان کار اجرای ۹۵ طرح با ۸۷ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال سرمایه گذاری به اتمام رسیده که همزمان با ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

او یادآور شد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها علاوه بر بهره‌مندی ۶۰۰ خانواده از مزایای آن، برای ۱۴۳ نفر اشتغال ایجاده شده و زمینه تثبیت شغل ۱۲۲ بهره‌بردار دیگر نیز فراهم می‌شود.

کوشکی بیان کرد: تسهیلات اشتعال پایدار روستایی، احداث مجتمع آبیاری تحت فشار، اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار، هفت واحد خرید گوسفند داشتی نیمه صنعتی، ۲ طرح پروار بندی بره و گوساله، طرح پرورش بوقلمون ۲۰۰۰ قطعه‌ای و احداث جایگاه دام از جمله طرح‌هایی است که دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

او ادامه داد: اجرای ۱۰ هکتار سیستم‌های آبیاری تحت فشار (بارانی و قطره ای)، اجرای ۳۵ هکتار سیستم‌های آبیاری تحت فشار و تجهیز و نوسازی ۳۹ دستگاه ماشین‌های کشاورزی از دیگر طرح‌های این شهرستان است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: دهه فجر ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.