متقاضیان حج تمتع اطلاعات شخصی خود را به روز رسانی کنند

مدیر حج و زیارت گیلان گفت: متقاضیان حج تمتع که فیش بانکی پرداخت کردند باید اطلاعات شخصی خود را به روز رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان گفت: متقاضیان حج تمتع که فیش بانکی یک میلیون تومانی بانک ملی را پرداخت کرده اند، اطلاعات شخصی خود را به روز رسانی کنند.

او افزود:این افراد با مراجعه به سایت Reserve.haj.ir و یا دفاتر زیارتی می‌توانند تغییرات نشانی خانه، شماره تلفن ثابت و همراه و دیگر اطلاعات شخصی و مورد نیاز پرونده حج خود را تکمیل کنند.

مدیر حج و زیارت استان گیلان گفت:  ودیعه‌گذاران حج تمتع، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به روز رسانی کنند تا با ساماندهی اولویت‌های باقی مانده در نوبت تشرف به حج، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه‌گذاران، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت ها، برنامه‌های آموزشی و توجیهی امکان‌پذیر شود.

فعال افزود: این بروز رسانی،  به معنی اعلام اولویت‌های حج سال آینده نبوده و اولویت‌های تشرف به حج سال ۱۳۹۹ به تناسب سهمیه تعیین شده از سوی کشور میزبان و به ترتیب و بر اساس زمان ثبت نام زائران در بانک عامل در بازه زمانی مناسب اعلام خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان گیلان تصریح کرد: زائران حج تمتع در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۶۶۴۴۲۷، حج و زیارت گیلان تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: حج و زیارت ، حج تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.