پیامک‌های دریافتی پانزدهم بهمن ماه؛

از وضع نامناسب جاده زفره به برزاوند در اصفهان تا گلایه دانشجویان دانشگاه خوارزمی کرج از نبود ایستگاه مترو

شما شهروندان می‌توانید پیامک‌های ارسالی خود به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در تاریخ پانزدهم بهمن ماه را در این بسته مشاهده کنید.

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ پانزدهم بهمن ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

5616...0935: با سلام. یک مادر که از نظر ذهنی کم بهره است با یک فرزند شش ساله و یک فرزند یک ساله در یک منزل بدون هیچ امکاناتی که حتی موکت هم ندارد فقط یه بخاری برقی و یک اجاق گاز کوچک دارند.


6536...0914: با سلام و احترام، خواهشمندیم با اجرای رتبه بندی معلمان، سایر مزایای روستایی از جمله تعجیل ارتقای طبقه ها و رتبه های حرفه ای حذف نشود و هر چه زودتر مشمولان، ذینفع قرار بگیرند و مزایای بند رتبه حرفه ای از بند رتبه منفک و مجزا حساب شود تا در حق معلمان هیچگونه اجحاف و ظلمی صورت نپذیرد. چرا که اینجانب در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۱ رتبه حرفه ای عالی را میگرفتم که اکنون با شیوه نامه ناقص و ناقض رتبه بندی جدید دیگر شامل نمیشود ولی هر کس قبل از ۱۳۹۸/۷/۱ رتبه حرفه ای کسب کرده را شامل میشود ؟ با تشکر و علی برکة اله و اجرکم عنداله

 

9550...0913: با سلام جاده های مسير منطقه زفره به روستاهای برزاوند و برزاوند به ظفرقند اردستان از توابع اصفهان خراب بوده و نياز به آسفالت و ترميم دارد و مدت زيادی است به همين طور بوده و درست نشده لطفا اطلاع رسانی شود تا رسيدگی به عمل آيد باتشكر.

 

8802...0936: سلام. دانشجویان دانشگاه خوارزمی واحد کرج(حصارک) با نوشتن طومار خواهان ایستگاه مترو کنار دانشگاه شدیم که دانشگاه برای عبور مترو زمین دانشگاه را اهدا کرد اما حالا به دلیل نفوذ تاکسیرانی ساخت ایستگاه منتفی شده و هر روزه صدها دانشجو در این اوضاع اقتصادی هم ضرر مالی می بینند و هم وقت زیادی هدر می رود! تو رو خدا رسیدگی کنید! صدای ما باشید.

 

4462...0930: با سلام خدمت باشگاه خبرنگاران جوان از مسئولین سوال کنید چرا نیروهای پیمانکاری شرکتی را رسمی نمی کنید اگرباید پیمانکاری بمانند چرا برای ضمانت ساده بانکی ماها را بی اعتبار یا بی ارزش حساب می کنند باتشکر.

 

3588...0917: سلام خسته نباشید، من از روستای بناب (شهر رویدر _استان هرمزگان) پیام میدم تو رو هر چی می‌پرستید مشکل ما رو پیگیری کنید، الان چند وقته سهمیه آرد دیر به دیر میاد توی شهر رویدر و وقتی میاد به یک ساعت نرسیده تموم میشه و هیچی به ما روستایی نمی‌رسه ،الان روستایی ها مجبورن برن از نانوایی رویدر نان بی کیفیت بخرن چون آرد نداریم نون درست کنیم، تو رو خدا پیگیری کنین مشکل ما حل بشه، این پیام از طرف اهالی مردم روستای بناب هست، ممنونیم ازتون

 

1822...0915: سلام. لطفا در مورد خبر ادغام یارانه و کمک معیشتی و نحوه محاسبه که اعلام شده 72هزار تومان واریزمی شود گزارش تهیه کنید همین الان هم زندگی خیلی سخت شده خانواده من5نفرن.

 

3438...0913: باسلام افراد زيادی موقع ثبت نام سهام عدالت به علت بی اطلاعی يا گرفتاری ثبت نام نکرده اند و يا از قلم افتاده اند که اکثرا از اقشار فقير جامعه اند اگر واقعا عدالت است چه کسی جواب گويشان است کجا مراجعه کنند.

 

9664...0938: سلام، رو چه حسابی اتومبیل هر روز گران‌تر از دیروز می‌شود، کسی نیست که جلوی این گرانی های سرسام آور را بگیرد، ملت چه گناهی کردن که هر کس بخواهد هر بلایی سر این ملت بیاورد. لطفا پیگیریی کنید. متشکرم

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۳:۲۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
واقعا که !! چند ساله قول دادین برای دانشگاه خوارزمی ایستگاه بزنید و از زمین های دانشگاه هم استفاده کردین. حالا که کارتون داره تموم میشه میگین دانشگاه صرفه اقتصادی نداره ولی شرکت ماموت داره!!!
آخرین اخبار