میرهاشم حسینی:

یک ماه در میانه بودم و کسی سراغم نیامد/ ورزشکاری که سهمیه المپیک می‌گیرد، سختی زیادی کشیده است

تکواندوکار تیم ملی گفت: یک ماه در میانه بودم، اما مسئولان شهرستان هیچ توجهی به من نکردند.

میرهاشم حسینی تکواندوکار تیم ملی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: از ۲ هفته پیش تمریناتمان را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا شروع کردیم. امیدوارم با کسب مدال طلا، ۴۰ امتیاز این مسابقات را بگیریم تا بهترین نتیجه را برای کشورمان کسب کنیم. اگر در تمام مسابقات و تورنمنت‌های پیش رو طلا بگیریم، ۷۰ امتیاز به رنک ما اضافه می‌شود، اما اروپایی‌ها تا المپیک می‌توانند ۱۰۰ امتیاز بگیرند.

۸۰ درصد مصدومیتم برطرف شده است

عضله دو قلو پایم آسیب دیده بود و در میانه زیر نظر پزشک خودم فیزیوتراپی انجام دادم. خوشبختانه ۸۰ درصد مصدومیتم برطرف شده و می‌توانم بدون مشکل تمریناتم را انجام دهم. در حال حاضر هم زیر نظر پزشکان تیم ملی به درمان ادامه می‌دهم و امیدوارم که تا آغاز مسابقات مصدومیتم به طور کامل برطرف شود و به اوج آمادگی برسم.


بیشتر بخوانید: هادی پور: حقوق ماهانه کمیته ملی المپیک می‌تواند پول تو جیبی چند روز ما باشد


در مسابقات قهرمانی آسیا قدرتم را به رخ حریفان می‌کشم

قبلا با رقیبان کره‌ای بازی کردم. سعی می‌کنم در روز مسابقه بهترین خودم باشم و جلوی حریفان کم نیاورم. در مسابقات قهرمانی آسیا قدرتم را به رخ حریفانم می‌کشم تا بدانند در المپیک هم ماجرا همین است.

دای هون لی را ببرم، مردم بیشتر خوشحال می‌شوند تا طلا بگیرم

هدف من اذیت کردن دای هون لی نیست و من می‌خواهم او را شکست دهم. کم تجربگی و اشتباه خودم باعث شد در آخرین لحظات برای ضربه چرخشی اقدام کنم و به همین دلیل یک ضربه دولیو خوردم. به هر حال دای هون لی بازیکن خیلی خوبی است و دست و پا بسته نیست. او رنک ۲ تا ۵ را با ۳۰، ۴۰ امتیاز شکست می‌دهد، اما با من که بازی می‌کند، با یک امتیاز بیشتر، یک ضربه مشت یا یک اخطار کمتر بازی را می‌برد. شک نکنید اگر دوباره با لی بازی کنم، تمام تلاشم را می‌کنم تا او را شکست دهم و مردم را خوشحال کنم، زیرا می‌دانم آن قدری که مردم با بردن دای هون لی خوشحال می‌شوند، از طلا گرفتن من خوشحال نمی‌شوند.

یک ماه در میانه بودم و کسی به سراغم نیامد

در طول این مدت مسئولان شهرستان خودم هیچ حمایتی از من نکردند و از این بابت خیلی دلسرد شدم. یک ماه در میانه بودم، اما هیچ توجهی به من نکردند و حتی گاهی اوقات اذیت هم می‌کردند. واقعیت این است که دیگر از آن‌ها هیچ توقعی ندارم و چیزی نمی‌خواهم، زیرا انتظار، انتظار می‌آورد. می‌خواهم فکر و ذکرم المپیک باشد. به اندازه کافی از مسئولان شهرستان و استان خودم کشیدم و نمی‌خواهم درباره آن‌ها صحبت کنم.


بیشتر بخوانید: برای رشته‌هایی مانند فوتبال میلیادی خرج می‌کنیم/ بازیکنان تیم ملی تکواندو حاضرند برای ایران از جانشان بگذرند


ورزشکاری که سهمیه المپیک می‌گیرد، بیشتر از چیزی که تصور می‌شود سختی کشیده است

او گفت: به جز مدیرکل اداره ورزش و جوانان و فرماندار میانه، از سوی بقیه مسئولان توجهی به من نشد. امیدوارم مسئولان حرف‌های من را بشنوند و بدانند که جایگاه ورزشکاری که سهمیه المپیک گرفته خیلی بالاتر از این حرف‌ها است و بیشتر از چیزی که تصور می‌شود، زحمت کشیده تا بتواند سهمیه بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار