جعفری: تیم فوتبال بانوان سپاهان برای کسب مقام بسته شده است

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان گفت: تیم ما برای کسب مقام در پایان لیگ برتر امسال در فوتبال بانوان تلاش می کند.

جعفری: تیم فوتبال بانوان سپاهان برای کسب مقام بسته شده استصفورا جعفری بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: لیگ برتر فوتبال بانوان در سال جاری نسبت به گذشته پربار تر بود و بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف پخش شده بودند. خوشبختانه شاهد بازی‌های پویاتری در سطح مسابقات بودیم. تیم سپاهان، آخرین تیمی بود که پیش از شروع رقابت‌های این فصل شکل گرفت و به همین خاطر در روز‌های اولیه، هنوز آمادگی لازم را کسب نکرده بودیم، اما رفته رفته پیشرفت مان بهتر شد. اکنون در جایگاه سوم جدول قرار گرفته ایم و می‌خواهیم در پایان فصل مقام بیاوریم.

او تصریح کرد: این هفته به مصاف شهرداری سیرجان می‌رویم و باید بگویم که این تیم یکی از مدعیان لیگ است. سیرجانی‌ها برای کسب مقام تلاش زیادی می‌کنند و بازیکنان خوبی هم دارند. ما از لحاظ بدنی و روحی در شرایط خوبی به سر می‌بریم و می‌خواهیم این تیم را در خانه اش شکست دهیم.

جعفری افزود: مشکل فدراسیون و داوران در نتایج بازی‌های این فصل تاثیر گذاشت و متاسفانه شاهد ضعف‌های زیادی از این حیث بودیم.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان در ادامه گفت: قرارداد مالی تیم‌ها نسبت به سال‌های گذشته اوضاع بهتری پیدا کرده است و حتی اکثریت آن‌ها ۷۰ درصد از قرار داد بازیکنانشان را پرداخت کرده اند.

جعفری تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های ما در فوتبال بانوان نبود حامیان مالی است که هر ساله از طریق رسانه‌ها جذب لیگ ما می‌شدند، اما متاسفانه امسال به دلیل پوشش خبری ضعیف در مسابقات بانوان، به تیم‌ها لطمه زیادی وارد شد.


بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند


 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار