بازدید فرمانده سنتکام از عین‌الاسد

فرمانده نیرو‌های تروریست آمریکایی در خاورمیانه در سفر به عراق، از پایگاه عین‌الاسد که هدف انتقام موشکی ایران قرار گرفت، بازدید کرد.

کنت مک‌کنزی، فرمانده ستاد مرکزی نیرو‌های ارتش تروریست آمریکا در خاورمیانه موسوم به سنتکامبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه واشنگتن‌پست، کنت مک‌کنزی، فرمانده ستاد مرکزی نیرو‌های ارتش تروریست آمریکا در خاورمیانه موسوم به سنتکام در سفر به عراق، از پایگاه نظامی عین‌الاسد که هدف انتقام موشکی ایران در پاسخ به ترور سردار سلیمانی قرار گرفت، بازدید کرد.

مک‌کنزی همچنین در سفر به بغداد با مقام‌های ارشد دولت عراق نیز دیدار و گفت‌وگو کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز ۸ ژانویه (۱۸ دی ماه) در انتقام سخت ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، پایگاه عین‌الاسد که بزرگترین پایگاه هوایی آمریکا در عراق است را موشک باران کرد.


بیشتر بخوانید: سفر از پیش اعلام نشده فرمانده سنتکام به سوریه

فرمانده سنتکام: آمریکا همچنان منتظر حمله‌های تلافی‌جویانه ایران است


این در حالی است که آمریکا بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه با حمله هوایی به فرودگاه بغداد سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد به دستور مستقیم او عملیات انجام شد.

تاکنون به اذعان وزارت دفاع آمریکا، مصدومان عین‌الاسد به ۶۴ نظامی افزایش یافته و این با سخنان صریح دونالد ترامپ که گفته بود همه نیرو‌های آمریکایی در عین‌الاسد در سلامت هستند، در تناقض است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
انتقام خون حاج قاسم اخراج آمریکا از کل منطقه اس. اینکه سپاه پاسداران عین الاسد را درهم کوبید به قول مقام معظم رهبری فقط یه سیلی بود.حاج قاسم ما کم کسی نبود.به قول سیدحسن نصرالله ارزش کفش حاج قاسم سلیمانی بیشتراز سر ترامپ جنایتکاره.دلمون خیلی تنگه برات سردار
Iran (Islamic Republic of)
آمین
۰۹:۲۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
این آشغال تروریست آمریکایی را بکشید و به درک واصل کند باشد که اندک تسکینی شود برای دل ما ملت ایران که در فراق سردار دلها می سوزد .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۱۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
انتقام و پاسخ به ترور شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان و یاران سردار دلهای سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و تمامی آزاد اندیشان تشنه عدالت و انسانیت این نبود این فقط و فقط یک سیلی کوچک بود نه انتقام و نه پاسخ بود این سیلی فقط برای این بوده که تمامی هیمنه و غرور پوشالی آمریکاییهای تروریست غاصب یرای چندمین بار در منطقه شکسته شود و هشداری بود که کلا از منطقه سر تا سر جهان اسلام کاسه کوزشون رو جمع کنند و فرار کنند قبل از آنی که نابود شوند و جنازه هاشون هم به کشورشون نرسد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
رحمانی
۲۲:۳۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
فرمانده تروریستی سنتکام .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
کاش یه مرد پیدا میشد واون و دار و دسته تروریستش رو از صفحه روز گار حذف میکرد هر چند اگر هزار تا مثل این تروریست رو بکشیم اندازه یه تار موی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهید عزیزمان هم نمیشه ولی اینها نبایست احساس امنیت کنند بایست کاری کنیم روزی هزار بار از کرده خودشان به غلط کردن بیفتند .آی مردم من از ۱۳ دی تا حالا لبم ب خنده وا
نشده .این داغ جراحتی همیشگی ست تا زمانی ک چشم از دنیا ببندم .آه و افسوس. کاش سردار زنده بود کاش کاش کاش.....
آخرین اخبار