رئیس فدراسیون اسکواش:

شورای برون مرزی با اعزام تیم مهرسان به مسابقات آزاد فرانسه موافقت کرد

سلیمانی گفت: با توجه به اینکه در صورت اعزام نشدن تیم مهرسان به مسابقات آزاد فرانسه ممکن بود حامی مالی خود را از دست بدهیم، با اعزام تیم موافقت شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در خصوص اعزام تیم اسکواش مهرسان به مسابقات آزاد فرانسه اظهار داشت: در این روز‌های سخت فدراسیون سرمایه انسانی را به عنوان ابزار توسعه در نظر گرفته و  افکار بلند باعث رشد ورزش خواهد شد و باید بگویم  نخستین اعزام تیم مهرسان در کمتر از ۱۰ روز با حضور ورزشکاران ملی پوش انجام می‌شود.

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: مدیرعامل باشگاه برنامه‌های بلندمدت ۱۰ ساله‌ای در نظر گرفته است که می‌توان به تهیه البسه، استفاده از روانشناس و حمایت از ملی پوشان اشاره کرد.

سلیمانی درباره اینکه نظر وزارت ورزش برای اعزام برون مرزی چه بود توضیح داد: هیچ رشته‌ای در نیمه دوم سال، آن هم در بخش بانوان به خارج از کشور اعزام نشده است. طی جلسه‌ای که در شورای برون مرزی داشتیم و با توجه  به اینکه در صورت اعزام نشدن تیم ممکن بود حامی مالی خود را از دست بدهیم، با اعزام تیم موافقت شد.

رفیعیان: تیمداری ما حرفه‌ای است

حسین رفیعیان مدیرعامل باشگاه مهرسان اظهار داشت: تیم بانوان را تشکیل دادیم و با هدف در مسابقات حاضر شد و توانست با قدرت حریفانش را ببرد. برنامه، محدود به اسکواش نمی‌شود و برای فوتسال هم برنامه داریم. باید ببینیم تا چه اندازه از ما حمایت می‌شود. در بخش مردان اسکواش هم سال آینده تیمداری خواهیم کرد، اما به شرطی که مشکل سربازی پسران برطرف شود.

رفیعیان در پاسخ به این سوال که برای اسکواش چقدر هزینه کرده، اعلام کرد: اعلام این هزینه شخصی است و هر چقدر بتوانیم کمک می‌کنیم. ما حتی به دنبال ساختن کورت هستیم. اگر هزینه کلی را بگویم شاید فردا کسی نیاید. هزینه تیمداری برای ما خیلی بالا است، زیرا به صورت حرفه‌ای کار می‌کنیم. طوری حرکت می کنیم که نام ما سر زبان‌ها بیفتد. نخستین مجله رشته‌های ورزشی را هم منتشر خواهیم کرد و سال آینده برنامه بهترین ورزشکاران ایران را خواهیم داشت. ما برنامه‌ای هم برای معرفی ایران در مسابقات فرانسه داریم.

 حیدری: بازیکنان ما در رنکینگ جهانی جایگاهی ندارند

فاطمه سادات حیدری سرمربی تیم بانوان اسکواش مهرسان درباره شرایط تیم ایران و حریفان در مسابقات فرانسه اظهار داشت: از مهرماه تمریناتمان را آغاز کردیم. با مدیریت باشگاه مهرسان هیچ دغدغه‌ای نداشتیم. تجهیزات جانبی همیشه جزو دغدغه‌های ما بوده که به خاطر همین موضوع اعزام نشدیم. بازیکنان تمریناتشان را به صورت جدی دنبال می‌کنند. ۳ ورزشکار ما از شهرستان به تهران آمدند و در کنار ما تمرین کردند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در رنکینگ جهانی، جایگاهی ندارند، اما به این موضوع فکر نمی‌کنیم. تیم وضعیت خوبی دارد و تیم جوانان را هم اعزام می‌کنیم. تمرینات تیم جوانان در این مدت در کنار تیم بزرگسالان برگزار شده است. جدول مسابقات هنوز بیرون نیامده و نمی‌توانم مسابقات را پیش بینی کنم، اما با تمام توان در مسابقات شرکت می‌کنیم. مسابقات پیش رو در سطح بالایی برگزار می‌شود و من هم به بازیکنانم اعتقاد دارم.

 حنیفی: هدف ما قهرمانی در لیگ بود

سمانه حنیفی سرپرست تیم مهرسان هم درباره اعزام تیمش به این مسابقات، گفت: تیم مهرسان ۶ بازیکن دارد و تقریبا تمامی بازیکنان تیم عضو تیم ملی هستند. برای تیم کادر پزشکی در نظر گرفته ایم. اهداف ما در ۳ بخش است که می‌توان به قهرمانی در لیگ و قهرمانی در مسابقات برون مرزی اشاره کرد.

 هانیه رفیعیان، ستایش پزشکی و نرگس سلطانی نفراتی هستند که به مسابقات  اعزام می‌شوند. مسابقات آزاد فرانسه از دوم اسفند شروع می‌شود و تیم ۲۹ بهمن راهی فرانسه خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار