قایقران تیم ملی در ماده کایاک؛

تمام تلاش خود را می‌کنم تا در مسابقات کسب سهمیه المپیک موفق شوم

احمدی گفت: مسابقات کسب سهمیه المپیک در فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود و تلاش می کنم عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته باشم.

تمام تلاش خود را می‌کنم تا در مسابقات کسب سهمیه المپیک موفق شومامید احمدی قایقران تیم ملی در ماده  کایاک در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در سال  ۱۳۸۹ رشته قایقرانی را در زنجان شروع کردم و سال ۱۳۹۳ وارد تیم ملی قایقرانی ایران شدم. در حال حاضر برای رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک که در سال ۱۳۹۹ در کشور تایلند برگزار خواهد شد در اردوی تیم ملی حضور دارم.

او افزود: در تایلند در ۹ ارنج شرکت خواهیم کرد که البته نوع قایق‌ها هنوز معلوم نیست. بعد از ۶ اسفند ماه ارنج‌ها مشخص می‌شود که چه کسانی در قایق ۴ نفره، ۲ نفره و تک نفره قرار می‌گیرند.

احمدی ادامه داد: تمرینات خود را زیر نظر ایرج اقلیمی در جزیره قشم پشت سر گذاشتیم و اردوی خوبی بود. ایرج اقلیمی یکی از بهترین و زبده‌ترین مربی‌های قایقرانی ایران است. اردو‌ها به خوبی برگزار شد. بعد از استراحت کوتاهی مجدد برای ادامه تمرینات به دریاچه آزادی می آییم.

او گفت: تمام تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم در مسابقات کسب سهمیه المپیک موفق شوم، مسابقات هر سال مرداد ماه برگزار می شد که سال آینده به دلیل سال المپیک برای اولین بار در فرودین ماه سال آینده برگزار خواهد شد که مقداری در  برنامه ریزی های تمرین اختلال ایجاد شده است.


بیشتر بخوانید:قایقران ملی پوش پارا کانو: با شرایطی که برایم پیش آمد امیدم را از دست ندادم


او با پاسخ به این سوال که تا چه زمانی به ورزش حرفه ای خود ادمه می دهد ،گفت: انتظار داریم از ما حمایت شود، به رشته قایقرانی علاقه دارم، امیدوارم حمایت های خوبی صورت بگیرد تا بتوانم ادامه دهم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی ، قایقران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار