رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدسِ سپاه:

۲۶ استان کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس را برگزار کرده‌اند

سردار حق طلب گفت: تاکنون ۲۶ استان کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس را برگزار کرده‌اند.

۲۶ استان کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس را برگزار کرده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمد حق‌طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس سپاه پاسداران پنج شنبه شب در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از خادمین شهدا در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس اظهار داشت: برگزاری کنگره‌های نقش امام در دفاع مقدس و شهدا در سطح کشور در دستور کار است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: تاکنون ۲۶ استان موفق به برگزاری کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و شهدا شده اند و مابقی نیز در دستور کار دارند.

او ادامه داد: کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی که اخیراً برگزار شد، یکی از بهترین کنگره‌هایی بود که با حضور و مشارکت اقشار گسترده مردم برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم همچنین نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز اظهار کرد: این آئین برای تجلیل از برگزارکنندگان اصلی کنگره ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان است که خالصانه و با هیچ چشم‌داشتی برنامه‌های مختلف فرهنگی را برگزار کردند.

آیت الله قربانعلی دری‌نجف آبادی افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با امام شهدا تجدید پیمان خواهند کرد و دوم اسفند با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی، دین خود را به انقلاب ادا خواهند کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این مراسم اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ هزار نفر مخاطب در اجلاسیه ها و همایش‌های این کنگره بودند.

سردار محسن کریمی ادامه داد: بخش عمده‌ای از ۳۰۰ مسکن در نظر گرفته شده برای نوسازی و احداث توسط سپاه در استان تحویل داده شد و مابقی تا پایان سال تحویل می‌شود. تهیه ۶۲۰ جهیزیه برای زوج‌های جوان به یک هزار جهیزیه رسیده است.

او افزود: برگزاری این کنگره اتحاد و انسجام دوایر دولتی استان و دیگر بخش‌ها را به همراه داشت. کار کنگره رها نشده است بلکه گام دوم را با قدرت ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار