رئیس ثبت احوال شهرستان اسدآباد؛

برای رای دادن در انتخابات مجلس داشتن شناسنامه الزامی است

رئیس ثبت احوال شهرستان اسدآباد گفت: اگر هم فردی شناسنامه خود را گم کرده و کارت ملی داشته باشد نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند و رای بدهد.

اگر هم فردی شناسنامه خود را گم کرده و کارت ملی داشته باشد نمی‌تواند در انتخابات شرکت کندابراهیمی، رئیس ثبت احوال شهرستان اسدآباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  همدان  گفت: همشهریان عزیز در صورت مفقودشدن کارت ملی با داشتن شناسنامه می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

او با بیان اینکه اگر هم فردی شناسنامه خود را گم کرده و کارت ملی داشته باشد نمی‌تواند در انتخابات رای بدهد افزود: افرادی که شناسنامه‌ی خود را گم کرده اند هرچه سریعتر به پیشخوان دولت واقع در خیابان امام جنب مسجدحضرت سجاد (ع) مراجعه کرده و برای دریافت شناسنامه المثنی اقدام کنند.

 رییس ثبت احوال شهرستان اسدآباد با تاکید بر اینکه متقاضیان پیش از روز انتخابات برای دریافت شناسنامه المثنی باید اقدام کنند ادامه داد:

کسانیکه به سن ۱۸ سال تمام رسیدند وشناسنامه آن‌ها بدون عکس  است و تا کنون تعویض نشده هم می تانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت خیابان امام روبروی کوچه سبزه ای‌ها جنب اداره مخابرات شناسنامه جدید دریافت نمایند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.