رئیس حزب توسعه و عدالت افغانستان:

مردم افغانستان از سردار سلیمانی به نیکویی یاد می ‌کنند

رئیس حزب توسعه و عدالت افغانستان گفت: مردم افغانستان از سردار سلیمانی به نیکویی یاد می ‌کنند.

مردم افغانستان از سردار سلیمانی به نیکویی یاد می ‌کنندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «سید جواد حسینی»، رئیس حزب توسعه و عدالت افغانستان در نشستی که در کابل برای یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد گفت: مردم افغانستان از سردار سلیمانی به نیکویی یاد می ‌کنند.

وی در سخنان خود از سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان قهرمان مبارزه با تروریسم یاد کرد و اظهار داشت: اندیشه‌های مبارزه با تروریسم و آزادی خواهی آن فرمانده بزرگ نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در تمام جهان حد و مرز ندارد و به همین خاطر مردم افغانستان از سردار سلیمانی به نیکویی یاد می ‌کنند.

رئیس حزب توسعه و عدالت افغانستان به مبارزه بی امان سردار سلیمانی با گروههای تروریستی از جمله داعش و جبهه النصره درسوریه و عراق و شکست تکفیری ها در این کشورها اشاره کرد و افزود: آمریکا در مدت 19 سال حضور در افغانستان به بهانه مبارزه با تروریسم در قبال طالبان شکست خورده و راهی جز خروج از این کشور ندارد.

رئیس حزب توسعه و عدالت افغانستان همچنین درباره طرح ننگین آمریکائی- صهیونیستی موسوم به معامله قرن نیز گفت: این توطئه تا زمانی که مسلمانان فلسطینی با صهیونیست ها در حال نبرد برای احقاق حقوق خود هستند اعتباری ندارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.