مشاور نیکسون: با ترامپ آمریکا به سمت دیکتاتوری می‌رود

مشاور ریچارد نیکسون، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا هشدار داد چهار سال دیگر با ترامپ به معنای سوق یافتن آمریکا به سمت دیکتاتوری است.

مشاور نیکسون: با ترامپ آمریکا به سمت دیکتاتوری می‌رودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه نیوزویک در پایگاه اینترنتی خود نوشت جان دین، مشاور کاخ سفید در زمان ریچارد نیکسون، رئیس جمهور اسبق آمریکا که به علت نقشش در پنهان کاری رسوایی واترگیت معروف است–رسوایی‌ای که به ریاست جمهوری نیکسون پایان داد-هشدار داد اگر دونالد ترامپ چهار سال دیگر رئیس جمهور باشد و ویلیام بار دادستان کل، آمریکا به سمت دیکتاتوری پیش خواهد رفت.

او این اظهارات را در واکنش به تفسیر بن رودز، رئیس سابق کارکنان کاخ سفید از حرف‌های ویلیام بار، دادستان کل آمریکا ابراز داشت. بن رودز در حساب توئیتری خود به مشروعیت ویلیام بار تاخت و درباره ترویج دیدگاه‌های ترامپ-بار به مدت چهار سال دیگر در وزارت دادگستری آمریکا ابراز نگرانی کرد.

جان دین در پاسخ توئیت کرد: "بن، من اعتقاد دارم چهار سال دیگر حضور ترامپ-بار به ما یک دیکتاتور می‌دهد و من در این مورد مبالغه نمی‌کنم."

این اظهارات به دنبال انتشار یادداشتی از ویلیام بار در روز تبرئه شدن ترامپ از استیضاح در روزنامه نیویورک تایمز، مطرح شد. ویلیام بار در این یادداشت نوشت هر گونه بررسی آتی درباره نامزد‌های انتخابات ۲۰۲۰ باید با تایید او باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار