امام جمعه نجف در قم مطرح کرد:

ملت عراق بین مذاهب و قبایل و شیعیان عراق وحدت را ایجاد کرد

حجت الاسلام قبانچی گفت: ملت عراق موفق شد بین مذاهب و قبایل و شیعیان عراق وحدت را ایجاد کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام والمسلمین سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف در مراسم اربعین شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس که در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) قم برگزار شد، گفت: ملت عراق موفق شد بین مذاهب و قبایل و شیعیان عراق وحدت را ایجاد کند.

امام جمعه نجف با اشاره به اهمیت ایستادگی در برابر دشمن افزود: اگر می‌خواهیم آزاده زندگی کنیم باید خود را برای مواجهه با استکبار آماده کنیم، امام خمینی (ره) در مقابل استکبار جهانی شرق و غرب ایستاد و شعارنه شرقی و نه غربی را سرداد که این یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی بود.

او با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: قدرت دین و قدرت ملت‌ها یکی از این دستاورد‌ها بود، وحدت و مقاومت و ایجاد فضای همدلی بین شیعیان و اهل تسنن رمز موفقیت ما است چراکه مردم عراق خط مقاومت را انتخاب کردند.

قبانچی با اشاره به ویژگی‌های سردار سلیمانی عنوان کرد: حاج قاسم یک امت و قهرمان مبارزه با داعش بود و با شهادت خود صفحه جدیدی از پیروزی جبهه مقاومت را رقم زد.

امام جمعه نجف با بیان اینکه سردار سلیمانی هم در مقابل داعش و هم در مقابل فتنه دشمن نقش تاثیر گذار بود عنوان کرد: این شهید والامقام در مقابل فتنه هم ایستاد و نقش مثبتی ایفاد کرد.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار