آیت الله اعرافی:

جنبش اخیر دانشجویان آمریکایی و اروپایی زمینه‌ساز پایان جنایات رژیم صهیونیستی است

خطیب جمعه قم گفت:جنبش اخیر دانشجویان آمریکایی و اروپایی زمینه‌ساز پایان یافتن جنایات رژیم صهیونیستی و دیگر کشور‌های مستبد و ضد بشریت می‌شود.

 

آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نمازجمعه قم با تبریک دهه کرامت و سالروز ورود حضرت معصومه(س) به جایگاه قم قبل از ورود حضرت اشاره و تصریح کرد: جایگاه ممتاز و رفیع این شهر مذهبی بعنوان پایگاه حدیث از اوایل قرن دوم  زبانزد شد و امروز نیز در تولید دانش دینی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی افزود: در چنین شهر ممتاز و دارای اهمیتی باید معنویت و اخلاق موج بزند و در عفاف و حجاب الگویی  برای دیگر شهرها شود.

امام جمعه قم گفت: ورود حضرت معصومه (س) به قم، نور و رونق را بر این شهر بخشید و اکنون این شهر در قله های رفیع معرفت و معنویت قرار دارد و امروز تبدیل به یک شهر اسلامی سرآمد در حوزه ترویج دین و کانون جوشان معارف الهی شده است.

وی با اعلام حمایت مردم قم از اجرای طرح نور گفت: مردم متدین قم همبستگی خود را با جریان امر به معروف و نهی از منکر فراجا اعلام می‌کنند و این همبستگی مردم با طرح عفاف و حجاب فراجا نشان از آن دارد که این ملت اهل زدودن فساد و مقابله با ناهنجاری ها هستند و بی اخلاقی را نمی تابند.

امام جمعه قم به سفر  رئیس جمهور و مصوبات و دستاوردهای این سفر اشاره و ابراز امیدواری کرد: تمام دغدغه های علماء، مطالبات به حق مردم و نیازهای توسعه محور استان مورد توجه دولت قرار و اقدامات لازم برای پیشرفت هرچه بیشتر استان قم به سرعت انجام شود.

وی گفت: زمانی که دشمن در مقابل امت اسلامی می‌ایستد همه کشور‌های اسلامی وظیفه دارند یکدل و متحد شوند و نگذارند منافع مسلمانان در خطر بیفتد.

خطیب جمعه قم تصریح کرد: اگر این کشور‌ها سپاه قهرمان و رهبر شجاعی مانند ایران اسلامی ندارند حداقل انتظار می‌رود از داد و ستد با کشور‌های مستبد و رژیم جعلی صهیونیستی بپرهیزند و سفارت خانه‌های این رژیم را در کشور خود ببندند تا ریشه این ظلم و جنایات خشکانده شود.

وی در اخر با اشاره به جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا گفت: این جنبش نشان دهنده عمق بینش رهبری در یک دهه قبل بود که با ارسال نامه به دانشجویان غربی از آنها خواست مراقب رسانه‌های غربی اختاپوسی باشند و فریب دروغ آنها را نخورند.

آیت الله اعرافی تاکید کرد: با وجود لجن پراکنی‌های شبکه‌های تبلیغاتی غربی، امروز موج بزرگ بیداری در جوانان غرب به راه افتاده که دانشجویان و اساتید و طلاب ایران اسلامی هم از این جنبش بار‌ها حمایت خود را اعلام کرده اند.

وی ابراز امیدواری کرد: جنبش اخیر دانشجویان آمریکایی و اروپایی زمینه‌ساز پایان یافتن جنایات رژیم صهیونیستی و دیگر کشور‌های مستبد و ضد بشریت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار