در آئین افتتاح یادمان جهان پهلوان تختی مطرح شد:

مردم قدر شناس اقدامات مدیریت شهری در احداث یادمان جهان پهلوان تختی هستند

طالقانی گفت: ما مردمان قدر شناسی داریم که اگر مدیران شهری اقدام خوبی انجام دهند دور آن‌ها جمع می‌شوند و از آن‌ها تشکر می‌کنند.

 

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد رضا طالقانی پیشکسوت کشتی در آئین افتتاح یادمان جهان پهلوان تختی که امروز ۲ شنبه ۲۱ بهمن ماه برگزار شد، ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر گفت: خداروشکر که در محله خودم مدیران شهری را مشاهده کردم که به اعتراض‌های مردم گوش می‌دهند و باید گفت که ما در کشورمان مشکلات بسیاری را داریم و نام گذاری خیابانی به نام آقا تختی و احداث یادمان او کار بزرگی بود که انجام شد.

این پیشکسوت کشتی با اشاره به این نکته که مدیران شهری بار سنگینی از وظایف را به دوش می‌کشند گفت: باید به کسانی در این مراسم شرکت نکردند بگویم که جای شما به هیچ وجه در این مراسم خالی نیست، زیرا مردم همه در این مراسم حاضر شدند.
 
او ادامه داد:احمد مسجدجامعی در کتاب خود از افرادی نام برد که این افراد در مقابل ظلم می‌ایستادند و به آن‌ها پهلوان باشی می‌گفتند و امروز پس از گذشت ۵۲ سال از درگذشت آقا تختی می‌بینیم که همچنان نام و یاد او در بین مردم ماندگار است.
 
طالقانی ادامه داد: من باید به مدیران شهری بگویم که کار شما گم نمی‌شود و مردم در این شرایط اقدام‌های مثبت شما را می‌بینند و اگر کار کنید مردم می‌فهمند و در میدان دور شما جمع می‌شوند.
 
این پیشکسوت کشتی با تاکید بر این نکته که باید به مردم احترام گذاشت،گفت: مردم پای مملکت خود ایستاده اند و باید بدانید که ما مردمان خوبی داریم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار