سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و گردشگری در تهران برگزار می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی استان سمنان گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و گردشگری در تهران در تاریخ ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، جمال مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان  گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و گردشگری در تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در تاریخ ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه برگزار می‌شود.

او افزود: استان سمنان در این نمایشگاه غرفه خاصی در قالب یک کاروانسرا و دالان گردشگری با ۵ رویکرد اساسی در کنار برنامه‌های دیگر با حضور بخش خصوصی حضور دارد.

جمال تصریح کرد: معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان و رونمایی از سایت سه زبانه فارسی – چینی و انگلیسی از برنامه‌های استان سمنان است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: برای نخستین بار در کشور رونمایی از گردشگری مجازی استان که دو ماه اخیر آماده شده با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام می‌شود. 

او افزود: گردشگری مجازی فرصتی برای رصد فضا‌های گردشگری استان از هر نقطه است و معرفی ۱۶ بسته فرصت سرمایه گذاری با رویکردی جدید از برنامه‌های دیگر استان در این نمایشگاه است.

جمال تصریح کرد: در کنار نمایشگاه تالار‌های مذاکره با سرمایه گذاران و موضوع آموزش و تبادل نظر با فعالان صنایع دستی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.