فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز ۲۲ بهمن در این شهرستان خبر داد.

اعمال محدودیت ترافیکی یوم الله ۲۲ بهمن در ایوان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان ، ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان ایوان در روز سه شنبه اجراء می‌شود.

او افزود: با توجه به حضور گسترده مردم با بصیر شهرستان ایوان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و به جهت برگزار شدن هرچه با شکوه‌تر این مراسم ، از ساعت ۹ صبح تا خاتمه مراسم در مسیر خیابان حضرت امام خمینی (ره) از میدان حضرت، ولی عصر (عج) تا ابتدای خیابان سلمان فارسی و شهید مطهری محدودیت‌های ترافیکی در هر دو طرف خیابان اعمال می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان مطرح کرد: خودرو‌هایی که در مسیر راهپیمایی و محل تجمع راهپیمایان در ساعت محدودیت ترافیکی پارک باشند به پارکینگ منتقل خواهند شد.

او بیان کرد: به تمامی مردم ولایت مدار شهرستان به ویژه رانندگان توصیه می کنیم از پارک وسایل نقلیه خود در معابر منتهی به مسیر راهپیمایی و خیابان حضرت امام خمینی (ره) هر دو طرف خیابان خودداری و با پلیس جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم همکاری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.