ارسال بیش از ۴ هزار قلم تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی دولتی

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: بیش از ۴ هزار قلم تجهیزات پزشکی بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان به مراکز درمانی دولتی ارسال شده است.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی یوسفی، رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران درباره تجهیزات و ملزومات مصرفی که توسط این مجموعه به مناسبت دهه مبارک فجر به بیمارستان‌ها و مراکز دولتی سراسر کشور ارسال شده، اظهار کرد: تعداد ۴ هزار و ۱۴۰ دستگاه به این مراکز ارسال شده است.

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با اشاره به ارسال بیش از ۴ هزار قلم تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی دولتی گفت: مبلغ تجهیزات ارسال شده حدود ۱۷۰ میلیارد تومان است.

توزیع برخی تجهیزات پزشکی به مناسبت ایام دهه فجر

او افزود: برخی از تجهیزات توزیع شده به مناسبت ایام دهه مبارک فجر شامل دیالیز، تجهیزات یونیت دندانپزشکی، مانیتورینگ علائم حیاتی، رادیولوژی دیجیتال و پرتابل، سی تی اسکن و ام آر آی بوده است.

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار تخت بستری به مراکز درمانی دولتی ارسال شده است، یادآوری کرد: تجهیزات استراتژیک و ضروری همچون تخت ccu و icu، ونتیلاتور بزرگسال و اطفال، تخت احیا و انکوباتور نوزاد، چراغ اتاق عمل و نیز برای مراکز دانشگاهی و علوم پزشکی کشور تهیه و ارسال شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار