قاسمی‌نژاد: زمان بدی گل اول را دریافت کردیم/ برای جبران به بازی مقابل پاختاکور فکر می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو ایران: در آخرین دقایق نیمه اول گل خوردیم و بهتر بود با نتیجه تساوی راهی رختکن می‌شدیم.

قاسمی‌نژاد: زمان بدی گل اول را دریافت کردیم/ برای جبران به بازی مقابل پاختاکور فکر می‌کنیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد امین قاسمی‌نژاد بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو ایران در پایان بازی تیمش مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: مقابل تیمی بازی کردیم که پارسال قهرمان لیگ قهرمانان آسیا  شده بود و بازیکنان باکیفیتی در اختیار داشت. به نظرم در این بازی همه بازیکنان تلاش کردند و از جان شان مایه گذاشتند.

قاسمی‌نژاد ادامه داد: می‌توانستیم بهتر باشیم، اما همین موضوع که حریف قهرمان سال گذشته بوده است، روی تیم ما تاثیرگذار بود. گل اول را زمان بدی دریافت کردیم و اگر با نتیجه صفر بر صفر راهی رختکن می‌شدیم شرایط خیلی در نیمه دوم تغییر پیدا می‌کرد. متاسفانه بازی را باختیم و شرمنده هواداران شدیم.

او درمورد تجربه این بازی و استفاده از این تجربه در بازی برگشت بیان کرد: برای بازی برگشت به خوبی این تیم را آنالیز می‌کنیم و خیلی با کیفیت بهتری بازی خواهیم کرد. نیمه اول هم بد بازی نکردیم و باید بیشتر از این‌ها کار کنیم.

بازیکن شهرخودرو درخصوص بازی مقابل پاختاکور گفت: مطمئن باشید این بازی را کنار خواهیم گذاشت و برای بازی مقابل پاختاکور تمرینات و ریکاوری خوبی انجام خواهیم داد و برای جبران نتیجه امروز در بازی مقابل پاختاکور تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار