الکساندر دوگین، نظریه‌پرداز روسی گفت: خشم عمومی نسبت به سیاست‌های امریکا در خاورمیانه و جهان روز به روز رو به افزایش است.

خشم عمومی از سیاست‌های امریکا در جهانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، الکساندر دوگین، نظریه‌پرداز روسی امروز در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن در کرج گفت: امروز خشم عمومی نسبت به سیاست‌های امریکا در خاورمیانه و جهان روز به روز رو به افزایش است و کل جهان نسبت به امریکا و ناتو احساس تنفر می‌کنند، چراکه ان‌ها دریافته اند با جهانی شدن به سبک و منش امریکا متضرر خواهند شد.

او همچنین با اشاره به ارزش های والای انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) را معمار ایران نوین دانست که همچون ستاره ای، با انقلاب اسلامی، ارزش‌های اسلامی و دینی را در جهان احیا کرد.

دوگین همچنین با تاکید بر خودباوری و تاسی به فرهنگ و معنویت دینی گفت: ما در روسیه با پس زدن لیبرالیسم به ارزش های روسی خودمان در جامعه، سیاست، و روابط خارجی بازگشتیم.

او افزود: با همکاری ایران، ترک ها، شیعیان لبنان و عراق توانستیم سوریه را از یک ویرانی کامل که خواست غرب و امریکا بود نجات دهیم.

نظریه‌پرداز روسی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود سردار سلیمانی را قهرمان واقعی پایان جنگ دانست و گفت: ترور سردار سلسمانی نشاندهنده دشمنی عمیق امریکا دجال با فرزندان نور است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.