تحرکات مشکوک اعضای یک کانون با ادامه راه کارگردان تفرقه‌افکن/ پروژه نفاق با تخریب شهاب حسینی کلید خورد!

در حالیکه شهاب حسینی اهالی سینما را به همدلی دعوت کرد، کانون کارگردانان سینما با تخریب وی نفاق در سینما را کلید زد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که شهاب حسینی با سخنانی از ایجاد نفاق در جشنواره فیلم فجر از سوی مسعود کیمیایی انتقاد کرده بود؛ کانون کارگردانان با صدور بیانیه‌ای با حمله به شهاب حسینی، تلویحا از نفاق ایجاد شده توسط مسعود کیمیایی حمایت کرد.

بسیاری بر این باورند که اگر چه مسعود کیمیایی هنرمند پیشکسوت و قابل احترام است و البته شکی بر آن نیست، اما چند سالی است به عنوان یک هنرمند ورشکسته شناخته می‌شود. چرا که اقبالی نسبت آثارش نمی‌شود و عملا با شکست در گیشه روبروست.

وی در سالروز تولدش، از نداشتن سرمایه گذار برای ساخت فیلمنامه اش گلایه کرد تا قلب میلیاردر سینما یعنی "صادق رنجکشان " را بدست آورد و بتواند بوسیله سرمایه گذاری او، فیلم سینمایی "خون شد" را به تصویر بکشد.


بیشتربخوانید: ادامه تنش میان عوامل فیلم کیمیایی و شهاب حسینی/ شوخی عوامل «پوست» در نشست خبری


اما در حالیکه بنظر می‌رسید کیمیایی با تولید ضعیف این فیلم، آخرین فرصت فیلمسازی اش را از دست داده و عملا به تاریخ خواهد پیوست مشاورانش برای نجات او دستور پخت آش "پروژه تحریم" را طراحی کردند؛ تا به بهانه سقوط هواپیمای اوکراینی و همدردی با بازماندگان، از جشنواره انصراف دهد. اقدامی که به نظر آن‌ها می‌توانست ساخته ضعیف کیمیایی را از آماج انتقاد‌های اهل فن نجات دهد و البته شاید پروپاگاندای ایجاد شده هم بتواند بخشی از نگاه‌ها را از فیلم ضعیفش به عملکرد سیاسی اش سوق دهد!

دستور پختی که در آغاز به تحریک برخی دیگر هنرمندان منجر شد، اما در ادامه با صدور بیانیه‌ای هوشمندانه توسط شهاب حسینی بهترین بازیگر جشنواره بین المللی فیلم کن و انتقاد وی از این اقدام منافقانه، ادامه پروژه تحریم متوقف و با شکست مواجه شد.

ناگفته نماند گلایه‌های وی از اقدام مسعود کیمیایی در ایجاد نفاق و ایجاد ناامیدی برای جوانان جویای نام در جشنواره، نه تنها مورد توجه کانون کارگردان قرار نگرفت بلکه این کانون در اقدامی وقیحانه و با صدور بیانیه‌ای در حمایت از هنرمند ورشکسته و با زیرپا گذاشتن اصول اخلاقی مطرح شده توسط شهاب حسینی به انتقاد از وی پرداخت!

اقدام سئوال برانگیز کانون کارگردانان که توقع می‌رفت بنا بر وظیفه ذاتی خود در آغاز "پروژه تحریم"، اقدامات مسعود کیمیایی را تقبیح کند و کارگردانان را دعوت به همدلی برای برگزاری بزرگترین جشن سینمای ایران کند، اما چشمان خود را بر رفتار غیرحرفه‌ای وی بست و حتی هنرمندی را هم که بنا به پختگی و فهم اش، این موضوع را بخوبی درک کرده بود به بهانه تخریب شدن استاد، تخریب می‌کند! تا این سئوال ایجاد شود که با توجه به اینکه هم مسعود کیمیایی عضو کانون کارگردانان است و هم شهاب حسینی. پس این اقدام نابخردانه کانون که یکی از اعضایش را تخریب می‌کند برای حمایت از عضو دیگر مصداق چه عنوانی می‌تواند باشد؟

آیا صدور بیانیه عجولانه کانون کارگردانان اقدامی تلافی جویانه برای شکست پروژه تحریم نیست؟ آیا عصبانیت کانون کارگردانان از شهاب حسینی بخاطر حمایت از استاد است یا عصبانیتشان از سخنان شهاب حسینی است که حرف حق و حقیقت را زد و گفت منتظر دست‌های بیرونی نباشید؟

به ویژه اینکه این افراد خود نیز معتقدند مسعود کیمیایی روغن ریخته را نذر امامزاده کرده و "خون شد" احتمالا آخرین حضور او در سینماست!

شایان ذکر است که سخنان حساب شده و صادقانه شهاب حسینی نه تنها مورد تحسین رسانه‌ها قرار گرفت بلکه در فضای مجازی نیز با استقبال جدی مواجه شد. پس تنها یک گروه مخالف همدلی اهالی سینما و اتفاقا موافق ایجاد نفاق بودند:کانون کارگردانان سینما؟!

منبع: آنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
پناه بر خدا، مانده ايم قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس شهاب حسینی را؟؟ تو که دلت برای نظام و انقلاب ضعف میکنه تو آمریکا چکار میکنی جان برادر، امان از دست شما مردم ظاهر بین
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۲۹ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
آقای حسینی شرف و غیرت داره چون مثل اون سلبریدی های وطن فروش نیست دردشون اومده تازه ب دوران رسیده های وطن فروش *آقای حسینی درود بر غیرت و شرفت همیشه در قلب مردم ایران هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
آقای حسینی مادامی که حرف دل عموم مردم رنج دیده را بزنید خداوند هم راه را برای شما هموار کند انشاالله که موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
*
۱۰:۳۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
برادر خوب و گرامی جناب آقای سید شهاب الدین حسینی ؛ به شما افتخار می کنیم ما مردم ایران با شناخت خوبی که از شخصیت پر از احترام شما پیدا کردیم پشت عقاید و حرفهای خوبتان می مانیم و باید بدانیم که همه عرصه های این کشور باید یک نه بلکه چندین تا سلیمانی داشته باشد شاید شما سلیمانی عرصه ی سینماو هنر باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
احسنت بر اقای حسینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
زنده باد شیرمرد سینمای ایران .درود بر آقا سید ما شهاب حسینی.
Iran (Islamic Republic of)
پساتیغ
۰۰:۱۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
کانون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
افرادی مثل شهاب حسینی همیشه در دل مردم جا دارند و بر عکس افرادی مثل مسعود کیمیایی مورد تنفر مردم هستند‌.آقای کیمیایی محبوب که نبودی هیچی بلکه مغضوب هم شدی.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۳:۳۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
جناب شهاب حسینی اینکه چند نفر معلوم الحال که سرشون تو اخور امریکا کانادا انگلیس و فرانسه در مورد شما اراجیف میگویند مهم نیست .
مهم این است که مورد توجه و علاقه اکثریت مردم ایران عزیز باشی که هستی .
بر این راهی که هستی ثابت قدم باش که خواری و ذلت این جماعت یاوه گو را بزودی خواهی دید .... خصوصا وقتی که اون ور اب هستند و روی برگشت نباشند ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
سینما باید تمام دو تابعیتی ها رو بطور کامل حذف کنه ، چه دلیلی داره با پول مردم فیلم در راستای اهداف آمریکا و داعش ساخته بشه ، برن همون آمریکا و هر چقدر دوست دارن فیلم سیاه و آشغال بسازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
فیلم چند میگیری تفرقه افکنی کنی برنامه امشب سینماهای ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
بدون شک آثار استاد کیمیایی با اختلاف بهترین آثار سینمایی حال حاضر ایران است، جناب حسینی هم باید گفت زندگی لاکچری شما در آمریکا را باور کنیم یا حرفهای عامه پسندتان را؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
اصلا هم آثار خوبی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
آثارش خوبه خوب بیاد با آثارش حرف بزنه برا چی تحریم میکنه ؟ کی رو تحریم میکنه ؟ مردم را؟ جشنواره فجر را؟ اینا که از خودشونه که خدا یا ببین این آقایانی پولدارند و از قبال این مملکت به همه حا رسیدند شده اند مخالف و این مردم مستضعف دارن حمایت میکنند چقدر نمک نشناسید شما ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
بازیگرا اکثرا انسانهای بی دینی هستند تعداد ادم های درستش کمه، بخاطر همین اونجا برای ادم هایی که یه ذره انسانیت براشون مونده کار کردن سخت هست. ولی اجر زیادی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۵۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
درود بر شرف و آزادگی هنرمند با غیرت و فهیم کشور «شهاب حسینی».
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۲۲:۵۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
بوی حلوای این کانون هم دراومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
اقای حسینی شما چرا پاسخگوی فیلمی که با غارت صندوق ذخیره فرهنگیان ساخته شد نیستین..حالام از اونور دنیا اومدی سنگ مردمو به سینه میزنی..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
درموقعی که جامعه نیازمند آرامش بود و وحدت در همه ابعاد جامعه بسیار حس می شد متاسفانه برخی از سینما گران وکارگردانان مهم ترین جشنواره سینمایی و هنری کشور رو تحریم کردن .این کار ضد وحدت بود و عاقبت خوبی نداره متاسفانه.بااین وجود مردم راه درست رو تشخیص می دن .درود بر شهاب حسینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
خلاصه بگم هر کاری میکنن که دیده بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
واقعا من نگران شهاب حسینی هستم.
چون چند ماه پیش یک سیاستمدار کشورهای خلیج فارس گفته بود در ایران یک نفر هست که از سردار سلیمانی خطرناکتر هست و اون کسی جز شهاب حسینی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسینی تلویحا سقوط هواپیما را مشکوک خوند و با جملات گنگ در مورد اون صحبت کرد
شهاب حسینی یک صهیونیست است و همینطور مسعود کیمیایی
جفتشان را اعدام کنید یا مانند مهناز افشار از ایران عزیز تبعید کنید به هر کجا که دوست دارند
لبیک یا خامنه ای
لبیک یا سردار دلها حاج قاسم عزیز
Netherlands
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
درود به شهاب حسینی خدا پشت وپناهت باشد
Iran (Islamic Republic of)
محمد ایرانی
۲۲:۳۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
درود بر شهاب حسینی
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaze ,, fadaeye ,, rahbaram "
۲۲:۲۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
سلام . من در اینستاگرام و توئیتر هم گفتم که تخریب جناب سید شهاب حسینی ، کاملاً محرض و مبرهنِ که داره از بیرون مرزهای ایران طرح ریزی و اجرا و توسعه داده میشه . حتی قبل از اینکه آقای شهاب حسینی بیانیه‌ای به تحریم کنندگان جشنواره فیلم فجر بده ، پروژه تخریب این هنرمند مردمی و فهیم کشورمان توسط سلطنت‌طلبان و منافقین و اربابان تروریست و جنایتکارشون کلید خورده بود . من می‌تونم این ادعای خودم‌رو به همه اثبات کنم . هرکسی که این ادعای بنده براش غیرقابل باور هستش ، می‌تونه بیاد به صفحه اینستاگرامم و کلیپ تخریب این بازیگر و هنرمند واقعی و مردمی کشورمون رو که توسط یک سلطنت‌طلب خارج نشین رو ببینه که این منافق چطوری تمام به اصطلاح اپوزسیون رو بر علیه آقای شهاب حسینی دعوت می‌کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
میلیاردها تومن خرج بازیگران و کارگردانان میشود بدون دادمالیات میان برای مردم نسخه هم مینویسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
هنر سینما هنر عمیق فکری و رفتاریه چرا هنرپیشه ها زبان را بیشتر بکار می برند از هنر تان در فیلمنامه و تصویر و نقش استفاده کنید . هیچ جای دنیا این رفتارهای سیاسی و گفتارها دیده نمیشود . امیر آقایی در اختتامیه واقعا برایت متاسفم میخواستی بیشتر بهره ببرید از توبره دشمنان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
گرچه معلومه بعضی از اهالی فیلم و سینما تو جبهه شیطان کار میکنن و آب به آسیاب دشمنان این ملت میریزن اما بعضیا خیلی رسوا هستن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
این جماعتی که به ناحق واژۀ هنرمند رو یدک میکشن و از هنر فقط خوردن نونشو بلدن ، وقتی حتی شهاب حسینی رو برنمتابن ، به آفت بیشتر میمانند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسینی یک فرد نفرت انگیز هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
امیدواریم اقاشهاب , امریکاو رها کنه
و بیاد ایران راحت راحت زندگی کنه
اینجا که بهتره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
بخاطر مردم جشنواره باید تعطیل میشد
نه که شهاب حسینی نون به نرخ روز خور بیاد الکی شعار بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
صد درصد موفق نبودند و پولی به جیب نزدند که تحریم کردند .شاید به دنبال اقامت و پیدا کردن کار در کانالهای معاند من و تو و بی بی سی و ایران اینترنشنال هستند .خودفروخته .وطن فروش .جیره خوار و مزدورند و میخواهند باعث ناامنی وطن و خوشحال کردن آمریکا و اسرائیل و عربستان وو شوند
Iran (Islamic Republic of)
روشن بین
۲۱:۴۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
امروز 22 بهمن اقیانوس خروشان ملت جهان را تحت تاثیر قرار داد و تلاشهای مذبوحانه منافقین آنها را از راه روشــن امام خمینی و امام خامنه ای برنمی گرداند. برای افراد حقیر و همکاسه با دشمن بسیار متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۴۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
تمام حرفهای آقای شهاب حسینی رو شنیدم، اگرچه صحبت از همدلی و وحدت کرد اما لحن و ادبیاتش نشوندهنده همدلی نبود بلکه خشم و عصبانیت ایشان تناقض آشکاری با هدف ایشان داشت و بیشتر نقض غرض بود .
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۲۱:۴۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
سلبریتیهای‌ نادان در‌ شهادت‌ سردار‌سلیمانی‌عزیز‌لال‌بودند‌ولی‌وقتی‌هواپیما‌سقوط‌کرد‌وطن‌فروشیشون‌گل‌کرد‌.وهمه‌ی‌شان‌کاسه‌ی‌داغتراز‌آش‌شدند‌.
درود‌بر‌آقای‌سید‌شها‌حسینیوطن‌پرست‌وباغیرت
Iran (Islamic Republic of)
شکیبا
۲۱:۳۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
از ماست که بر ماست!!!!!!!
France
Ahmad
۲۱:۳۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
گستاخی به پیرهای عرصه سینما واقعا زشته و نباید از آن حمایت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
گستاخی به نظام ومردم زشت نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
آقای شهاب حسینی در آمریکا پی به فتنه و آتش بیار معرکه را پی برده و میداند که دشمن از هر موقعیتی برای سودجویی بنفع خود است و بس
برخی هم کمک به این فتنه و آتش بیار معرکه شده آند با تحریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
هر کس که آب به آسیاب دشمن بریزند .فتنه .خاین و وطن فروش و آتش بیار معرکه و مزدور و جیره خوار. است .هر کس باعث تنش و ناامنی در کشور شود .جاسوس و نفوذی است
سپاه چند دهه باعث امنیت کشور شده آند در صورتی که در تمام همسایگی ما ناامنی و داعش وجود داشته .اشتباه کرده و اعتراف هم کردند و معذرت خواهی هم کردند .حالا دنبال روی آمریکا شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
شهاب جان از امریکا چه خبر خوش میگذره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۴۹ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
منظورت این است که اکنون در امریکاست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
اینها که شهاب حسینی را تخریب میکنند یک مشت ورشکسته هنری هستن که مورد تنفر مردم هستن شهاب حسینی حرف حق ودرستی زد انهایی که تخریب میکنند مزدوری بیش نیستن
Iran (Islamic Republic of)
امیرمهدی
۲۰:۵۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
درود بر هنرمند متعهد آقای شهاب حسینی ، ما مردم ایران همواره پشتیبان هنرمندان دلسوز و متعهد بوده و خواهیم بود و به داشتن چنین هنرمندانی افتخار می کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
خواهشا این سلبریتیا دست از سر مردم بردارن تا کی باید در همه چی دخالت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ساسان اقتداری
۲۰:۲۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
واقعا متوجه نمیشم چرا با یه کانون ویا یک شخصی که تو سینمای کشور بزرگی مثل ایران نفاق ایجاد میکنه و بازیگر بزرگی مانند شهاب حسینی رو به خاطر گفتن حرف حق تخریب میکنه سرجاش نمیشونین وبه تخلفاتشون رسیدگی نمیکنین چرا ؟از چی میترسین ما مردم که پشت ایران ومسئولین خدوم وزحمتکش هستیم .قوه قضاییه یا مسئولین زیربط چرا؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سایه
۱۹:۵۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
استاد کیمیایی تاریخ مصرف گذشته کجا شهاب کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
این کانونی ها کی هستند تا مردم بشناسند
قطعا ملت باید بداند چه کسانی بر مراکز فرهنگی شان سیطره دارند و چرا سعی میکنند در مسیر خلاف جهت ملت بروند
Iran (Islamic Republic of)
فجر سلیمانی
۱۹:۱۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
آقای سید شهاب الدین حسینی شجاع
صحبت های شریف شما رو شنیدیم فوق العاده بود.
ممنونیم
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۹:۱۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
اگه آقای شهاب حسینی واقعا با در نظر گرفتن وجود خداوند چنین چیزهایی گفته هیچ کس نمیتونه ایشان را تخریب کنه چون خدا با ایشان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
سلام.شهاب حسینی عزیز به حکم عقل شما برحقی.و حق همیشه پیروز است.
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۹:۰۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
درود بر شهاب حسینی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۵۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسینی عزیز،و دوست داشتنی، ما مردم به داشتن بازیگرانی مثل شما افتخار می‌کنیم،
سخنان افراد اندکی که با دلار های عربستان و اسرائیل و آمریکا حمایت میشن شما رو نرنجاند، حمله رسانه ای عوامل کفر علیه شما ، نشان دهنده این است شماکارتون رو درست انجام میدهید
خداوند شما رو در این مسر ثابت قدم بدارد، انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
درود بر شهاب حسینی او حرف مردم را زد
Iran (Islamic Republic of)
طاهاشفیعی
۱۸:۳۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
حال همه ی ما ملت ایران،باید با حمایت همه جانبه از ابرمرد هنرمند ایران اسلامی،اوراتنها نگذاریم...
یکی از فرمابشات جالب آقای حسینی با این مضمون بود که جای تعجب دارد که در داخل کشور،نمی توان از کشور دفاع کرد!!!!
واگرحرفی بزنی دردفاع از کشورت واتحاد کشورت،مورد بدترین هجمه ها قرار خواهی گرفت....
#درود بر غیرتت شهاب جان
#مرگ بر خودفروخته های گمراه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
سلبریتیای اجاره ای هرجا پول باشه میرن اون سمت. فک کردن مردم عقل ندارن بفهمن
Iran (Islamic Republic of)
شهید بهنام
۱۸:۰۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
حرف حق تلخه خوب مسلمه به ذاق کار گردان وهنر پیشهای از رده خارج و ورشکسته خوش نیاد
France
حسن
۱۸:۰۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
اقای حسینی خود گوئی وخود خندی ،عجب مرد هنرمندی.
از دیو و دد ملولم و انسانم ارزوست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
این آقایان و خانم ها چه کاری برای مردم و فرهنگ کردند همه چیزشان از مردم و جیب مردم بوده و هست
خدائیش اگه جشنواره فیلم فجر برای مردم است چرا بعضی ها ازش خارج شدند یعنی از مردم و دید مردم خارج شدند
آقای شهاب حسینی برای ما عزیز بوده و هست و کارش مورد تایید بود
شما حتی راضی نیستید از دریافت میلیاردیتان مالیات بدهید و حال که عموم مردم با حقوق کارگری دارند زندگی میکنند دارند مالیات پرداخت میکنند .حیف این مملکت که شما توش دارید کار میکنید و پول در می آورید و برا خرج کردن میرید به کشور دشمن ما و تا دو تابعیتی هستید
میشه سرتونونو مثل همیشه بندازید پایین و بخورید و چنانچه کسی با شما کار نداشته شما هم کاسه داغتر از آش مردم نباشید
شما به مردم نیاز دارید نه مردم به شما دیدن فیلم های حال بهم زن بیشتر شما لطفی اگر داشت که میشه بجاش از فیلم های هالیوودی استفاده کرد.
از حرف های آقای حسینی برید بمیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
جمع کنین این بساط دلقک بازیها را ....هیچ مزدی به غیر از باختن ندارد. فرهنگ رفتاری ندارین . مثلاً هنر مند و روشنفکر روشنگر هستید .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
اون اقای بازنشته هنری که سینه چاک میده و دم ازخون هموطنای کشته شده هواپیمای اوکراینی ممیزندایا ارقی نسبت منش و خون یه پهلوان ایرانی نداره که نمایش تحریم بازی در میاره برای مقاصدخاصی.
البته اقای شهاب حسینی عزیز بیان وگفتن یه مطلبی سختی داره این سختی نه برای الانه بلکه ۱۴۰۰سال اینجوره امیدوارم استقامت داشته باشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
سلبریتی ها دیدن نزدیک انتخاباته خواستن با بهونه تحریم تلویزیون و فجر یه خودی نشون بدن.ولی قابل توجه همه سلبریتیای فرصت طلب خائن برسونم که اون روزا دیگه تموم شد مردم خودشون قدرت تشخیص دارن لطفا در مسائل کشور که به شما و حرفتون ربطی نداره دخالت نکنید دیگه مردم براتون تره هم خورد نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسینی کارگردان نیست و صرفا یک بازیگر درجه چندم است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
آقای شهاب حسینی بازیگر درجه اول هست، اما اگر به گفته شما که با بغضو کینه این مطالب را نوشتی باشه، همین که انسان درجه یکی هست کفایت میکنه حتی اگر اونی باشه که تو گفتی
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۷:۴۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
خوب نتیجه این اقدامشون میشه مرگ کانون کارگردانان سینما
Iran (Islamic Republic of)
نادری
۱۷:۳۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
شجاعت و درایت آقای شهاب حسینی قابل تحسین وتقدیر است چرا برخی از شنیدن حرف حق و منطقی به هم میریزند و تحمل نقد و انتقاد را ندارند؟
Netherlands
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
یه عده تو این مملکت آگاهانه دارن بذر نفاق رو می افکنند که به نیت شوم خودشون برسند یکی به بهانه سقوط هواپیمای اوکراینی بذر نفاق درست میکنه و دیگری به بهانه پخش سراسری و نقد فیلم ترکی آتابای بذر نفاق و جنگ داخلی رو می افکند. هر دوتای اینا به بهانه آگاهانه دارن خیانت می‌کنند ولی مطمئن باشند این ملت باهوش‌تر از ایناست و مث برادر در کنار هم خواهند بود و به فرهنگ همدیگه احترام خواهند گذاشت و راه عزت رو انتخاب خواهند کرد نه ذلت. و کشور رو به خائنان نخواهند سپرد.
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
درود به شرفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
اون اعضا رو معرفی کنید اگه قرار تحریم تو سینما بشه اونا نیستن که انجامش بدن این ما مردمیم که اون کارگردانها و تیم های خاصشون و فیلمهاشون رو تحریم میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
افرین اقای حسینی کسانی که نمی تواندفیلم بسازندبزن کناراگرپیشکسوت شعورودرک وفهم ازجامعه ندارپس خودش مشکل داره ومانیازی به چنین افرادنداریم هرکی میخوادباشه کیمیایی باشه ویاحتی بزرگ ترازکیمیایی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۵۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
کارگردانهای فسیل شده.درود به شهاب حسینی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
یعنی فقط میتونم بگم واقعا متاسفام واسه جامعه هنری که اینقدر شنیدن حرف حق براشون سخته ولی خدا سمت حقه حتی اگه تو یه نفر باشی به علاوه خدا قدرتمندترینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
احسنت به شهاب حسینی!!!
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
مراقب باشید موضوع را بیش از حد بزرگ نکنید. قرار نیست هنرمندان تصمیم گیرندگان سرنوشت مردم باشند. آنها قشر خاص و کوچکی را تشکیل می دهند که متأسفانه با سیاستگذاری های نادرست گذشته دولتها و صدا و سیما جایگاه ویژه‌ای را اشغال کرده اند که گویی وزیر و وکیل مردمند. هیچ کس بر هیچ کس بخصوص بر عموم مردم پیشی و ارجحیت ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
درود بر شهاب حسینی که یک تنه از سینمای ایران دفاع می کند.
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
کم نداریم هنرمندان واقعی و حقیقی و آگاه و روشنفکر و اصیل و بااصالت مثل آقای شهاب حسینی و آقای داریوش ارجمند و آقای کاسبی و آقای ابراهیم حاتمی کیا و.......این افراد مهم هستند که هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
باید با عوامل کانون برخورد بشه نشه این داستانها همچنان ادامه پیدا میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
هر چی فکر میکنم به نتیجه نمیرسم که چرا با عوامل نفاق در کانون یا هر جای ضد مردم دیگری درست و حسابی برخورد نمیشه ؟چرا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسینی با افتخار یکی از بهترین های سینما و تلویزیون است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
اره خوب ولی معلوم نیست چرا تشریف بردن آمریکا آنقدر دلشون برای مردم ایرانه!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
گوهریان
۱۶:۱۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
واقعا با اقای شهاب حسینی موافقم . با اینکه مذهبی نیستم ولی اینو خوب میدونم با وجود اختلاف عقیده ما باید آب توی آسیاب دشمن نریزیم .امریکایی که همه چیز رو ظالمانه بر مردم تحریم میکنه نباید مثل اقای کیمیایی گولش را خورد و همراهیش کرد .درود بر اقا شهاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
اهان به خاطر همینه شهاب حسینی داره تو امریکا زندگی میکنه وتو هالیوود مشغوله.؟امان از کوته فکری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
بیخود به خودت برچسب بی مذهبی نزن.از حرفات مشخصه که ته قلبت با مذهبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسینی حرف منطقی و درستی زد. حق با شهاب حسینی است، مسخره است که ی عده خودشون را هنرمند میدانند و خودشون پشت اون بندگان خدا که در حادثه هواپیمایی کشته شدند پنهان میکنند. برای خودشون کانون درست کردند، این ها اصلا اون 176 نفر و عزت این سرزمین و این مردم براشون مهم نیست و فقط دارند از این قضیه سو استفاده میکنند و دنبال مقاصد خودشون هستند...این هر عقل سلیمی میتونه بفهمه. خوب اون بنده خدا (شهاب) راست گفت دیگه، مگه بغیر منافع خودشون دنبال چیز دیگه هم بودند و هستند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
دیگه حناشون برای ما رنگی نداره
اگه به فکر مردم هستن و به خاطر مردم جشنواره رو تحریم میکنن بیان به خاطر مردم مالیات بدن
معلومه فقط به فکر خودشون هستن و ما گول امثال کیمیایی رو نمی خوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
اقای شهاب حسینی بهترین حرف را زده و شکی نیست که مخالفان وی مخالف حرفهای او نیستند بلکه مخالف عقاید و اعتقادات او هستن!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
اره بابا توکه راست میگی یارو تو هالیوود داره کیف میکنه واومده از مردم بدبخت ایران دفاع میکنه. چه عقاید جالبی
Netherlands
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
مشخص نشد شما جزو کدوم دسته هستین!!؟؟ از حرفات مشخصه عاشق بذر نفاق هستی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
یسسسسسسسس*__*
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
دوست ناشناس که به این کامنت نظر دادی . الان چه ربطی داشت !!!! چون ایشون رفته آمریکا فیلم میسازه یعنی به فکر ایران نیست!!! دمش گرم که رفته اونور ولی هنوز پای اعتقاداتش مثل کوه ایستاده به این میگن ایرانی مسلمان با ظرفیت . ایشون یک الگو هستند. انشاءالله هر روز ازاین هم که هستند موفق تر بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
ناشناس 17:33
شهاب حسینی ضد تفرقه انگیزی رفتار بعضی گلایه کرد که مثلا از وحدت مردم چی گیرش بیاد؟
هدف اون عده که دنبال تفرقه اند و بعد از3روز یاد سوگواری و راه اندازی اغتشاش هستند که مشخصه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
واقعا تاسف براشون، حرف حق تلخه دیگه ،حتی تو کاندیدا هم اسمش نیست اینم عجیبه/:
آخرین اخبار