امیر سرتیپ واحدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

استکبار جهانی به هیچ وجه نمی‌تواند به ایران دست درازی کند/ ملت ایران متحد هستند

جانشین فرمانده نهاجا گفت: دشمنان نمی‌توانند وحدت ملت ایران را از بین ببرند، ملت ایران تا آخرین قطره خونشان پای انقلاب هستند.

استکبار جهانی به هیچ وجه نمی‌تواند به ایران دست درازی کندامیر سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن و در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور مردم در راهپیمایی امروز گفت: امروز همه سیاستمداران استکبار جهانی باید چشم‌های خود را باز کرده و عینک‌های دودی را بردارند و این جمعیت را مشاهده کنند.

او ادامه داد: مردم ایران امروز با لبیک گفتن به فرمان رهبر انقلاب در راهپیمایی شرکت کردند. یکی از مهم‌ترین نکات حضور مردم در راهپیمایی این است که آن‌ها علاوه بر مشکلات پای نظام و انقلاب خود ایستادگی می‌کنند.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه ملت ایران تا رساندن پرچم انقلاب به دستان مبارک امام زمان (عج) پشتیبان انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: ملت ایران همیشه در صحنه هستند و دشمنان بدانند که ایران و ایرانی پای ولایت فقیه است.  

او افزود: فجر امسال ما فجر سلیمانی است و مردم ما هم در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و هم امروز اثبات کردند که حامی انقلاب هستند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان تاکید کرد: دشمنان نمی‌توانند وحدت ملت ایران را از بین ببرند. آحاد ملت ایران با تمام قوا و تا آخرین قطره خونشان پای انقلاب هستند و استکبار جهانی به هیچ وجه نمی‌تواند به ایران دست درازی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار