امام جمعه و استاندار همدان با صدور پیامی مشترک از حضور حماسی مردم همدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

قدردانی امام جمعه و استاندار همدان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیامی از حماسه حضور مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان در راهپیمایی چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یوم‌ا... ۲۲ بهمن‌ماه تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام بشرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

راهپیمایی باشکوه و مقتدرانه مردم شریف استان همدان، همصدا با دیگر مناطق مختلف کشور در یوم‌ا... ۲۲ بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که مصادف با اربعین شهادت سردار عزیز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود، نمایانگر اوج شعور انقلابی‌گری و استکبار ستیزی ملت عزیز ایران اسلامی است.

بی‌شک این حضور هوشمندانه، متعهدانه و انقلابی موجی از شور و امید را برای دلسوزان نظام و انقلاب و پیامی ناامیدکننده برای دشمنان ایران اسلامی در پی داشته است.
این حضور پرشور و وحدت بخش مردم، پشتوانه مستحکمی برای نظام جمهوری اسلامی و زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم متدین دارالمجاهدین و دارالمومنین استان همدان در پای صندوق‌های اخذ رای در دوم اسفندماه خواهد بود.
اینجانبان به پاس این حماسه بزرگ، از مردم مومن، انقلابی، شجاع و با بصیرت استان همدان که جلوه‌ای دیگر از وحدت، همدلی، عظمت و اقتدار را به نمایش گذاشتند، صمیمانه قدردانی می‌کنیم.
حبیب‌ا... شعبانی موثقی -نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان
سید سعید شاهرخی- استاندار همدان
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.