تسهیلات ۲۰۰ طرح اشتغال روستایی در دامغان پرداخت شد

فرماندار دامغان گفت: بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۲۰۰ طرح اشتغال روستایی در این شهرستان پرداخت شد.

تسهیلات ۲۰۰ طرح اشتغال روستایی در دامغان پرداخت شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر مجد فرماندار دامغان گفت: بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در راستای اجرای طرح‌های اشتغال روستایی، عشایری و حمایتی برای ایجاد اشتغال در شهرستان دامغان پرداخت شد.

او افزود: از این میزان تسهیلات، ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه روستائیان بود که در قالب ۲۰۰ طرح پرداخت شد، ۸۰ میلیارد ریال نیز در قالب طرح حمایتی برای ۶۵ طرح بود که برای ۲۸۵ نفر شغل ایجاد کرده است.

فرماندار دامغان تصریح کرد: این تسهیلات پرداختی مربوط به طرح‌های در دست اقدام امسال بود که تعدادی از طرح‌ها نیز در مرحله بررسی و تایید است.

مجد همچنین به میزان تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی دامغان اشاره و ابراز کرد: تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری، یک طرح حمایتیهزار و ۱۳۵ نفر بود که برای بیش از ۹۰۰ نفر تاکنون شغل ایجاد شده است.

او بیان کرد: میزان تعهد اشتغال تمامی دستگاه ها، نهاد‌ها و سازمان‌ها مشخص شده است که تا پایان سال، تمامی تعهدات محقق خواهد شد.

فرماندار دامغان افزود: سال گذشته، تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان به میزان ۱۰۱ درصد تحقق یافت و تعداد یک هزار و ۱۵۲ شغل ایجاد شد.

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و دارای ۱۲۱ روستا است که از این تعداد ۷۹ روستا بالای ۲۰ خانوار دارند.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار