رئیس ستاد انتخابات استان سمنان:

۶۳۸ شعبه اخذ رای در انتخابات دوم اسفند در استان پیش بینی شده است

خجسته پور گفت: ۶۳۸ شعبه اخذ رای در سطح هشت شهرستان استان سمنان از سوی ستاد انتخابات پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور رئیس ستاد انتخابات استان سمنان در دیدار اعضای ستاد انتخابات استان سمنان با نماینده، ولی فقیه در این استان با بیان برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۶۳۸ شعبه اخذ رأی در استان سمنان پیش‌بینی‌شده است گفت: این تعداد شعبه اخذ رأی، شهری، روستایی، ثابت و سیار خواهند بود.

او بابیان اینکه در انتخابات پیش رو طرح امنیت انتخابات برای هر یک از شهرستان‌ها تهیه، تدوین و به تصویب ستاد رسیده است افزود: تمام اقدامات لازم برای رأی‌گیری از روستاییان ساکن استان سمنان نیز با همکاری بخشداری‌ها و دهیاری‌ها صورت پذیرفته است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی از بامداد پنج شنبه ۲۴ بهمن ماه آغاز و تا ساعت هشت صبح روز پنج شنبه یکم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

خجسته پور بابیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان با استفاده از سیستم احراز هویت برخط برگزار می‌شود تصریح کرد: این سیستم علاوه بر صرفه جویی در زمان، از هرگونه تخلف و شائبه در امر رأی گیری خارج از قوانین نیز جلوگیری می‌کند.

گفتنی است، با پایان بررسی صلاحیت‌های نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۸۳ نفر برای نامزدی در این انتخابات در استان سمنان تایید صلاحیت شدند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.