فرمانده بسیج ناحیه شهرستان اردبیل از اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی اردبیل به مناطق عملیاتی کشور خبر داد.

سرهنگ حسن دهقانی نیا، فرمانده بسیج ناحیه شهرستان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان اردبیل به تعداد ۲۲۰ نفر در قالب ۵ کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

او بیان کرد: اردو‌های راهیان نور فرصت ارزشمندی برای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است که نیازمند نهادینه‌سازی فرهنگ برگزاری اردو‌های راهیان نور هستیم تا بتوانیم اثرگذاری این اردو‌ها را در دل و روح اعضای کاروان زنده کنیم و با تبیین این مهم اردو‌های راهیان نور را در استان به یک ضرورت مهم تبدیل کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و جهاد و آشنایی با رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس یک اولویت اساسی و مهم بوده که باید با محوریت بصیرت‌افزایی ناشی از برگزاری این اردو‌ها به این مهم دست یابیم.

دهقانی نیا تصریح کرد: در قالب این اردو‌ها کاروان‌ها به مدت ۵ روز در این مناطق حضور یافته و از یادمان‌های شهدا بازدید کرده و زیارت می‌کنند که از جمله این مناطق می‌توان به اروند، شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه و فکه اشاره کرد که برای کاروان‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.