در حیاط دولت ۲۳ بهمن چه گذشت؟

در جلسه امروز هیئت دولت وزرا همچون چهارشنبه‌های هر هفته با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه امروز هیئت دولت وزرا همچون چهارشنبه‌های هر هفته با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ دادند.

امروز در حیاط دولت چه گذشت؟

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت، پس از ارائه گزارشی از وضعیت استان‌های مناطق شمالی کشور به‌ویژه پس از بارش‌های سنگین برف در استان‌های گیلان و مازندران، به وزیران راه و شهرسازی، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور دستور داد تا تمامی امکانات وزارتخانه‌های خود را برای تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و کاستن از مشکلات ناشی از این بارش‌ها بکار گیرند. (بیشتر بخوانید)

امروز در حیاط دولت چه گذشت؟

واکنش سخنگوی دولت به شایعه استعفا‌ی رئیس جمهور

علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: قبلا نوشته ام که تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ دولت در کنار مردم بوده و نگاه رو به جلو هم دارد. از این پس هم هر شایعه‌ای درباره استعفای رئیس جمهور را پیشاپیش تکذیب می‌کنیم. (بیشتر بخوانید)

موضوع پرتاب ماهواره، ارتباطی با بحث موشکی ندارد

امروز در حیاط دولت چه گذشت؟

امیر حاتمی وزیر دفاع در حاشیه جلسه هیئت دولت در واکنش به ادعای وزارت امور خارجه فرانسه و وزیر خارجه آمریکا پیرامون برنامه فضایی جمهوری اسلامی ایران گفت: موضوع پرتاب ماهواره و ماهواره بر در دنیا روشن است و ارتباطی با بحث موشکی ندارد، در بحث موشکی هم آن چیزی که در برجام منع شده، ساختن و پرداختن به موشک‌هایی با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای است که در جمهوری اسلامی ایران چنین چیزی وجود ندارد.

او بیان کرد: تمامی موشک‌های ما که به آن‌ها افتخار می‌کنیم و یک مولفه مهم قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران است با سر جنگی متعارف استفاده می‌شود و الحمدالله، چون دقت آن‌ها بسیار بالاست و آمریکایی‌ها هم این دقت را در عین الاسد به خوبی لمس کردند، نیازی به چیز دیگری نداریم. (بیشتر بخوانید)

امروز در حیاط دولت چه گذشت؟

علت عدم موفقیت «ظفر» ۱۲ ثانیه لعنتی بود

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هئیت دولت در جمع خبرنگاران درباره علت قرار نگرفتن ماهواره ظفر ۱ را ۱۲ ثانیه لعنتی عنوان کرد و گفت: در ۱۲ ثانیه آخر که سوخت یا توان موتور ماهواره باید افزایش پیدا می‌کرد تا به سرعت مورد نظر دست پیدا کند، این اتفاق نیفتاد و علت این هم می‌تواند به کیفیت سوخت و وزن مرحله دوم ماهواره ارتباط داشته باشد هم می‌تواند به توان موتور مرتبط باشد. (بیشتر بخوانید)

امروز در حیاط دولت چه گذشت؟

صدای پای کرونا را از پشت مرز‌ها می‌شنویم

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه هیئت وزیران و در جمع خبرنگاران درباره شایعات مطرح شده درباره ورود ویروس کرونا به کشور، اظهار کرد: قطعا ویروس کرونا یک تهدید جدی است و صدای پای کرونا را از پشت مرز‌ها می‌شنویم. خوشبختانه تا امروز مورد مثبتی از کرونای جدید نداشتیم.

وزیر بهداشت افزود: خانمی در زنجان بود که چند وقت تحت نظر بود و سه بار تست شده که آخرین تست او هم منفی بوده است. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

 

برچسب ها: هیئت دولت ، وزرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار