رئیس سازمان مدیریت بحران خبر داد؛

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای رفع سریع مشکلات حوزه توانیر استان گیلان

اسماعیل نجار از اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای رفع سریع مشکلات حوزه توانیر استان گیلان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید هوایی از مناطق برف گرفته استان گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اداره کل هواشناسی درباره بارش برف اخطاریه و هشدارهایی صادر کرده بود، گفت: ستاد مدیریت بحران استان گیلان تمهیدات لازم برای مدیریت اوضاع را پیش بینی کرده است.

او با تأکید از خودداری در زمینه سفرهای غیرضرور از سوی هموطنان به استان گیلان، گفت: متأسفانه با وجود همه هشدارها تعدادی از هموطنان به این استان سفر کرده و با توجه به شدت بارش در مسیرهای منتهی به این استان به ویژه امامزاده هاشم گرفتار شدند.

نجار در ادامه با بیان اینکه ستاد بحران استان گیلان برای رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام داده است، افزود: در این مدت تعداد زیادی از مسافران در مسیر در مساجد، راهدارخانه‌ها اسکان اضطراری شدند.

او همچنین به موضوع قطعی گسترده برق مشترکان گیلانی نیز طی دو روز گذشته اشاره و تصریح کرد: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع سریع مشکلات حوزه توانیر به استان گیلان اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به حضور ۵۰ اکیپ از وزارت نیرو برای رفع مشکلات این حوزه در استان گیلان، بیان کرد: از آغازین ساعات امروز با توجه به عادی شدن شرایط جوی عیب یابی در مسیرها از طریق بالگرد انجام شده است.

او در ادامه به عدم قطعی گاز در دو روز گذشته در استان گیلان اشاره کرد و از مردم خواست برای کاهش مشکلات موجود همکاری لازم را با خدمتگزاران خود در بخش‌های مختلف داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.