تایید صلاحیت ۲۸ کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه فریمان و سرخس

فرماندار حوزه انتخابیه فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه گفت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان، تعداد ۲۸ کاندیدا در این حوزه انتخابیه تایید صلاحیت شدند.

تایید صلاحیت ۲۸ کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه فریمان و سرخسعباسعلی صفایی فرماندار حوزه انتخابیه فریمان، سرخس، بخش‌های احمدآباد، رضویه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۴۱ داوطلب ثبت نام کرده بودند که در دور دوم اسامی ۳۰ کاندیدا تایید شد.

او ادامه داد: از این تعداد، دو داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم، حوزه انتخابیه خود را تغییر دادند که در نهایت امروز از سوی شورای نگهبان اسامی ۲۸ کاندیدا تایید شد.

فرماندار حوزه انتخابیه فریمان، سرخس، بخش‌های احمدآباد، رضویه جمعیت این حوزه انتخابیه  را ۳۱۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در این دوره ۲۰۶ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده که نسبت به دوره قبل افزایش داشته است.

صفایی افزود: ۹۹ شعبه ثابت و ۱۰۷ شعبه به صورت سیار آرای واجدین شرایط در انتخابات را جمع آوری خواهند کرد.

او در خصوص تعداد آرای رای اولی‌ها تصریح کرد: هنوز آمار تعداد واجدین شرایط و رای اولی‌ها از سوی وزارت کشور به ما اعلام نشده است.

 
انتهای پیام//م. ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.