اعزام تیم جودو کرمانشاه به مسابقات کارگران کشور

مربی تیم جودو مجتمع شیمیایی بیستون کرمانشاه از اعزام این تیم به مسابقات کارگران کشور یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خراسان شمالی خبر داد.

 تیم جودو کرمانشاه به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  یزدان بهرامی بیان کرد: مسابقات جودو کارگران کشور انتخابی تیم ملی قرار است روزهای هفتم و هشتم اسفند و در شهر اسرافین برگزار شود.

او با بیان اینکه تیم مجتمع شیمیایی بیستون کرمانشاه با ۶ ورزشکار در این رقابت ها حضور پیدا می کند، افزود: احسان رهبر و کامران رفعتی در وزن ۶۶- کیلو، میلاد جدی و یزدان بهرامی در ۷۳- کیلو، ارشیا نوری در ۸۱- کیلو و کامبیز کوتی نیز در وزن ۱۰۰- کیلو نفرات اعزامی این تیم را تشکیل می دهند.

بهرامی همچنین با یادآوری اینکه به جز او اکبر کهریزی نیز دیگر مربی تیم جودو کارگری کرمانشاه است، از فرهاد شهسواری به عنوان سرپرست تیم در مسابقات یاد کرد.

مربی تیم جودو مجتمع شیمیایی بیستون کرمانشاه افزود: خوشبختانه تیم از وضعیت آمادگی مناسبی برخوردار است و اعضای آن از اواسط آذرماه تمرینات منظم خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی کشور آغاز کرده اند.

او گفت: بازیکنان تیم مجتمع شیمیایی بیستون کرمانشاه در واقع منتخبی از جودوکارهای کارگران استان هستند که به نمایندگی از جامعه کارگری کرمانشاه در رقابت ها حضور پیدا خواهند کرد.

بهرامی در پایان ابراز امیدواری کرد تیم جودو کارگری استان بتواند به نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی کشور دست یافته و نماینده یا نمایندگانی در اردوی تیم ملی کارگری کشور داشته باشد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار