نماینده ولی فقیه در گیلان:

کاندیدایی که ریخت و پاش می‌کند لایق مجلس نیست

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مردم فهیم گیلان کاندیدایی را که ریخت و پاش میکند لایق نمایندگی مجلس نمی‌دانند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه رشت با توجه در پیش بودن انتخابات گفت: نماینده‌ای که ریخت و پاش میکند لایق نمایندگی مجلس نیست و مردم باید کسانی را انتخاب کنند که مدیریت بحران بلد باشند.

او با اشاره به بارش برف سنگین در گیلان و مشکلات ناشی از آن افزود: همه مسولان استانی در این کم کاری دخیل بودند و من شخصا به همه گفتم که هیچ عذری از کسی پذیرفته نیست و باید عملا و علنا از مردم بابت کم کاری‌ها و مشکلات بوجود آمده معذرت خواهی کنند.

امام جمعه رشت با انتقاد از مشکلات زیرساختی در گیلان گفت: چرا هیچ مسولی برای گرفتن بودجه داد نزد که امروز ما لودر نداریم، امروز زیرساخت‌های برق ما فرسوده و مربوط به ۳۰ سال پیش است پس مسولان کی میخواهند عکس العمل نشان دهند.

آیت الله فلاحتی از مردم هم خواست که در اینگونه بحران‌ها دست به کار شوند و منتظر مسولان نمانند، زیرا خیلی از مشکلات با همدلی و همکاری مردمی زودتر حل می‌شود.

او همچنین ضمن قدردانی از حضور پرشور و آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: استان‌های کرمان، تهران و گیلان جزو سه استان برتر در زمینه حضور در راهپیمایی بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: مردم گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در آن برف شدید و بوران به خیابان‌ها آمدند تا نشان دهند ۴۰ سال است که پیرو ولایت و رهبری هستند.

انتهای پیام/اص

برچسب ها: نماز جمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.