مصاف زردپوشان شیرازی با رایکا انتهای جدولی

فجری‌ها برای پایان دادن به ناکامی، مقابل رایکا بابل صف آرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جوانی مدیر روابط عمومی باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: در هفته ۲۴ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه روز شنبه ۲۶ بهمن ماه، تیم فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه شهید دستغیب، میزبان رایکا بابل است.

او افزود: تمرینات تیم در این هفته زیر نظر کادرفنی برگزار شد و حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در آخرین تمرین مایه امیدواری برای بازیکنان فجر بود و اعضای تیم همدل شدند تا بتوانند با فراموش کردن نتایج هفته‌های گذشته، مقابل رایکا به پیروزی دست یابند.

در جدول رده بندی فجر شهید سپاسی با ۳۵ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفته و رایکا بابل هم که در آستانه این دیدار با استعفا سرمربی خود مواجه شد، با ۱۹ امتیاز در رده هفدهم جدول ۱۸ تیمی قرار دارد.

زردپوشان شیرازی در چهار بازی گذشته خود به دو تساوی و دو شکست رسیده اند و این در حالیست که هنوز در دور برگشت به بردی دست نیافته اند و رایکا بابل نیز در چهار مسابقه گذشته، سه تساوی و یک شکست را به ثبت رسانده است.

در هفته ۲۳، فجری در مسابقه‌ای دور از انتظار با چهارگل مغلوب آرمان گهرسیرجان شدند تا سنگین‌ترین شکست فصل خود را تجربه کنند و رایکا بابل با یک گل نتیجه را مقابل خوشه طلایی ساوه واگذار کرد.

مهدی جبرئیلی و کمک هایش محمد راهی و سیاوش باقرنژاد این بازی را قضاوت می‌کنند.

بازی رفت دو تیم شنبه ۱۳ مهرماه برگزار شد و با تساوی یک-یک به پایان رسید که بابامحمدی برای فجر و صائب محبی برای رایکا موفق به گلزنی شدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار