حضور حداکثری در انتخابات باعث شکست توطئه دشمنان می شود

امام جمعه شهرستان اندیکا گفت: حضور حداکثری در انتخابات مجلس شواری اسلامی باعث شکست توطئه دشمنان و تقویت عقبه نظام اسلامی ایران خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اهمیت حضور پای صندوق‌های رای، گفت: حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن در واقع یک مانوری برای اعلام آمادگی و همبستگی ملی جهت حضور در یازدهمین دوره  انتخابات  مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند است.

او افزود: مردم عزیز ما بدانند حضور در انتخابات به تقویت عقبه نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک می‌کند. دشمنان از پشتوانه مردمی نظام و مجلسی قوی، بیشتر از تسلیحات نظامی ما می‌ترسد، لذا مردم با حضور پای صندوق‌های رای علاوه بر انتخاب فرد اصلح و انقلابی و ولایتمدار، موجبات شکست توطئه‌های دشمنان را فراهم می‌کنند.

حجت الاسلام موسوی با توصیه به داوطلبان حوزه انتخابیه مسجدسلیمان بیان داشت: همدیگر را تخریب نکنید و تقوای الهی را رعایت کنید؛ در تبلیغات خود در عبور و مرور مردم مزاحمت ایجاد نکنید. داوطلبان انتخابات وعده‌هایی بدهند که بتوانند در آینده آن‌ها را عملی کنند و شرمنده مردم نشوند. در چارچوب وظایف یک نماینده مجلس که قانونگذاری و حسن نظارت بر اجرای قانون است وعده بدهید و تا آخرین لحظه پای وعده خود بایستید.

امام جمعه شهرستان اندیکا تصریح کرد: هئیت اجرایی شهرستان مقدمات برگزاری یک انتخابات باشکوه را جهت حضور حداکثری مردم، بیش از پیش فراهم نمایند و با تمام قدرت از آرای مردم صیانت کنند.

این مقام مسئول گفت: توصیه ما به هیئت نظارت نیز این است که فارق از هرگونه گرایشی بر حسن اجرای قانون نظارت کنند و تا لحظه پایان انتخابات و شمارش آرا، نظارت خود را ادامه دهند و اجازه بروز هیچ گونه تخلفی را ندهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.